Mogelijk Yeti aanschaffen - nog tips?

Vanenkelen

Forumguru
Ik moest zelf vooral even wennen aan de velgen. Het wit kan ik op zich wel waarderen. Het grappige is dat mijn ouders (allebei 65) en vooral mijn moeder helemaal enthousiast werd van deze combi van wit, zwart en de bijpassende kleur velgen. Na een eerder kijkje bij een cappuccino bruine en een donkerrode vond ze dit "ten minste geen ouwe lullen bak" :-).

Stuur is idd heel netjes ook met die witte/grijze stiksels.

Leon54

Actief lid
Mooie kleur cappuccino bruin/beige ! Donkerrood is idd echt een oude lullenkleur..... Nog even een opmerking over de tuning en garantie/coulance. Wat denk je dat de dealer of Pon zal zeggen als je met mechanische problemen bij hen komt na dat de auto getuned is, zeker door een niet door hen erkend tuningbedrijf...? Ik weet het antwoord wel...

Vanenkelen

Forumguru
Mooie kleur cappuccino bruin/beige !
Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vind het ook wel een mooie kleur, maar mijn ma dus niet... ;)

Wat denk je dat de dealer of Pon zal zeggen als je met mechanische problemen bij hen komt na dat de auto getuned is, zeker door een niet door hen erkend tuningbedrijf...? Ik weet het antwoord wel...
Ik ook... Los van de discussie of ze het kunnen/zullen zien denk ik ook dat mijn pa wacht totdat de garantieperiode af is gelopen. En denk dat de kans heel groot is dat hij het sowieso niet doet. Zoals @EdK ook al zei... Als dit bevalt (en de proefrit beviel hem prima) dan is het voor hem ook niet zo nodig.

Rosinfield

† In Memoriam
Wat denk je dat de dealer of Pon zal zeggen als je met mechanische problemen bij hen komt na dat de auto getuned is, zeker door een niet door hen erkend tuningbedrijf...? Ik weet het antwoord wel...

Dat hangt geheel af van je relatie met je dealer en of je hieromtrent van begin af aan open kaart hebt gespeeld.

Rosinfield

† In Memoriam
Bovendien is de kans op problemen die direct aan de tuning zouden kunnen worden gerelateerd verwaarloosbaar klein.
Ik loop ook niet voortdurend met een helm op op straat vanwege de kans getroffen te worden door een stuk meteoriet. Hier chargeer ik uiteraard wat, maar toch.

Bovenaan Onderaan