mogelijke aanschaf Yeti..aantal vragen

cvegreen

Forumguru
[MODERATORBREAK]Ben blij dat jullie het zelf al weten dat het weeral off topic gaat , dus bij deze terug on topic graag . [/MODERATORBREAK]

en nog even de uitkomst: De Yeti is besteld! ..levering zo eind februari

Het is een zwarte 1.2 DSG Elegance geworden met de volgende opties:

- Panoramisch dak
- Columbus (incl. losse levering Bolero die bij de Elegance uitvoering hoort en etsen)
- afneembare trekhaak
- parkeer assistent (met pdc voor en achter)
- spitzberg velgen
- MDI
- bluetooth telefoon module
- Vision pakket (oa Xenon)
- stoel verwarrming
en dubbel bodem koffer...

Nu kan het wachten dus echt beginnen....ik heb er zin in!

clapton

Senior Member
Complete auto Drugarth, mooie kleur ook :winkie:, Zullen jullie veel en comfortabel plezier van gaan hebben.

nee zeker niet de voordeligste :-) maar aangezien wij lang met deze auto willen gaan doen hebben we besloten niet te beknibbellen op opties.

Niet beknibbelen is gelukt. Bijzonder mooi exemplaar wordt dat! Ondanks dat toch nog blij met mijn simpele ambition...
De levertijd (vanwege het panodakje) lijkt trouwens ambitieus, zonder dat mooie dak niet trouwens;).

Een prima keuze en een aantal heel prettige accessoires! Gefeliciteerd daarmee. Ik hoop dat jouw wachttijd wat korter wordt dan de mijne. Ik heb er 3,5 maand op moeten wachten, maar nu ik hem eenmaal heb, was dat het wachten dik waard. Inmiddels heb ik er al zo'n 5000 heel plezierige kilometers mee gemaakt. We zijn net terug van een lang weekend Zuid-Limburg en ook met het slechte weer van de afgelopen dagen, hebben we toch comfortabel kunnen reizen. Nu begint het grote verlangen.

Bovenaan Onderaan