Ik krijg vandaag te horen dat de auto die ik had besteld een my2016 1.2 TSI Style met opties (leer, elektrische zetel, dab, dak, sunset) niet meer leverbaar is ivm een nog nieuwe model wijziging?
Ik krijg vandaag te horen dat de auto die ik had besteld een my2016 1.2 TSI Style met opties (leer, elektrische zetel, dab, dak, sunset) niet meer leverbaar is ivm een nog nieuwe model wijziging?
Is dit bij jullie ook bekend?
Had je misschien een edition uitvoering?
In afwachting op de Skoda Octavia Combi 1.2 TSI Style Business met de volgende opties: metallic lak, dab, elektrisch achter klep, panoramisch dak, leder bekleding en elektrische bedienbare stoelen
Daarom was het voor mij juist een verrassing dat ze deze model niet konden bestellen.
Tis gewoon de al eerder verkrijgbare drie spaaks met een vlakke onderkant.Een ander stuur op de MY2016... Ik ben benieuwd...
Volgens mij wel. En anders zonder de vlakke onderkant. Bij dynamic pakket my2016 iig wel met vlakke onderkant gezien. Ziet er idd mooi uit.Dat 'sport' stuur dus met die vlakke onderkant standaard in MY2016?
Dat vind ik wel weer heel gaaf! Maakt het toch weer wat aparter.
Klopt.. Het dynamic pakket is nu een vertragende factor. (Al sinds mei)Volgens mijn dealer (stand eind juni) is de vraag na het sport stuur van het dynamic paket zo groot, dat er leverproblemen zijn en hierdoor enkele weken vertraging mogelijk zijn ...