Mijn bevindingen na de eerste 250km.
Rijd heerlijk vergeleken met mijn A4, de acc met front assist is geweldig maar ook eng in het begin, zo vreemd om de controle gedeeltelijk uit handen te geven zogezegd. De 2.0 motor is veel krachtiger vergeleken met de 2.5tdi. Strakker afgeveerd, stuur is erg direct. De start/stop systeem is erg wennen soms makkelijk en soms onhandig, zo heb ik gemerkt dat als je de rem loslaat de motor weer aan slaat je meteen gas geeft, dit teveel ineens kan zijn en de motor uitvalt, tot nu toe 1 x gebeurt. Ik kan het gelukkig met een toets uitzetten als het nodig is. Handig als je de automaat in P zet stopt de motor meteen, uitstappen op slot en klaar. Smart gate probeer ik nog steeds aan de gang te krijgen. Ohja ik ben soms de sleutel heel even kwijt, maar vind m terug in mijn broekzak. Al met al ben ik bang dat ik voortaan in mijn vRS O3 te vinden zal zijn, hoe pijnlijk ook voor mijn A4. Wauw wat een geweldige wagen! Maandag ga ik de Deutsche autobahn op voor een rit van minimaal 4uur aaneengesloten. Dan zal ik nog eens mijn bevindingen posten. Ik ben fan van Skoda!