Na zeer lang twijfelen.. chiptuning of niet?

Rosinfield

† In Memoriam
Mijn punt was nu juist dat het tuning verhaal al lange tijd achterhaald is wegens het doorschuiven van de auto naar de partner, dier tuning-fobie en het voor zichzelf aanschaffen van een andere bolide. Daarmee is het bestaansrecht van het topic derhalve opgeheven.

Joske

Forumguru
Je hebt echt wel alles gelezen en gevolgd.. waarvoor dank (vooral die tuning-fobie vind ik wel mooi omschreven)

En je hebt ook wel ergens een punt, maar als andere mensen hier nog op willen reageren is dat ook hun goed recht é. :wink:

VEEJAY

Forumguru
Heer Rosinfield, ik heb niet alle berichten tot mij genomen (zo af en toe loopt de baas binnen en dat leidt mij af). Ik geef enkel een tip dat als men twijfelt het loont ook de triple-P in acht te nemen.

Ik weet niet precies wat de criteria zijn van de moderators voor het sluiten van een discussie. Er zijn in ieder geval 4 mensen aan het discusseren nu.

Rosinfield

† In Memoriam
Daar zou ik maar snel wat aan doen, die afleidende baas. Gewoon zeggen waar het op staat: ik wil niet dat dat nogmaals gebeurt. Indien wel, dan is daar het gat van de deur.

VEEJAY

Forumguru
Amen, ik ben tenslotte donateur en wil volop genieten van de lidmaatschapsvoordelen van dit forum!

Ik ben overigens benieuwd of Joske in NL zal tunen of gewoon in Belgie.

Bovenaan Onderaan