Kiswum
Forumguru
@internetboarder, ons hoef je nog niet te feliciteren, maar bij @Noord26 komt er volgens mij een Skodarijdertje bij.
Hmmm zou niet weten wie dat waren.
ven, een 1e proefrit in je volgende auto zal nu best tegenvallen denk ik
Greetz Corné
Wat is er dan aangepast?!En nog wat iPhone kiekjes. Rollenbanken en chippen is gelukt en er zijn ook weer 2 Nederlandse en 1 Belgische octaviarijders bij met een automatisch openende
de auto van Blacky is wel gewist, maar waarschijnlijk is de Carkit zijn communicatie verloren met de telefoon, een simpele re connect moet voldoen. volgens mij is dat ook gelukt wat ik gezien heb. Dat de motor niet echt mooi stationair loopt is wat minder, hier gaan we uiteraard even naar kijken.
Dat moet gewoon opgelost worden. Het enige nadeel is dat hij weer terug moet komen bij ons om de motorsoftware aan te passen.
By the wat en vraag, hoop dat iemand dat weet. Bij het tunen wordt O.a. De turbodruk verhoogd.
Is die druk constant ? Of neemt hij toe naarmate je meer vermogen vraagt. Met andere woorden, als je netjes met een gangetje van 100 rechtuit rijdt, is die druk dan ook hoger dan standaard? Of alleen bij flink gasgeven.
Hoop dat iemand dat weet.
Er zijn veertjes aangebracht om de kofferbak met de AB volledig te laten openen.Wat is er dan aangepast?!
Vijf mensen zijn zaterdag in Duitsland opgepakt na een achtervolging door de Nederlandse en Duitse politie.
Wie waren dat.
De Nieuwe O3 TSI's met 140pk presteerde verrassend goed. Ik heb er twee gezien die in praktijk ongetuned boven de 160pk presteerde.