Joske
Forumguru
Klopt helemaal volgens mijVoorjaars meeting in het zuiden?
zal mijn post aanpassen
Klopt helemaal volgens mijVoorjaars meeting in het zuiden?
de herfst is al bezig hoor
Die 26e oktober kan ik helaas ook al niet, vrouwlief is dan jarig.
@ Blacky, helaas een tegenvallertje.
Wel vreemd trouwens dat er mogelijk een relatie is van tunen en functioneren met je Columbus en telefoon. Ik had Max toevallig nog gevraagd of er enig risico is dat motortuning ook op andere onderdelen verstoring kan geven maar dat was uitgesloten.
Zo weer veilig thuis gekomen ook, was de eerste meet voor mij van het skoda forum, zeker voor herhaling vatbaar. Corne thnx for de organisatie.
@Antara, was er eg mooi ritje zo terug he haha. Braaf 120 gereden etc.Je wagen is idd erg rap, maar ondanks dat kon de mijne het er goed bijhouden.
@Kiswum, erg bedankt nog voor de sticker en het plakker ervan.
Toen Mark zijn auto was gedaan en dit een stukje lager uitviel dan bij JD zei hij dat de bank 6 pk lager aangeeft dan in werkelijkheid. Dus je kan dat bij je gemeten waarde optellen als het klopt wat hij zei.
bedoel je dan: dat je nog een 2.5% bij de gemeten waardes moet bijtellen? Zo kom ik op den duur nog aan 170pk uitIk was misschien inderdaad niet helemaal duidelijk. Bij mij schol het 6PK en als je het om gaat rekenen zit er dus een verschil in de bank van 2.5%. Dus daarmee kan je dan rekenen
Er staat reeds een ritje luchtballon op de planning die dag. Daarom gaat het niet helaas. Heuvels rijden is ze reeds bekend mee achterop een 2-wieler. Respect voor de auto's hoor, maar dat is toch wel heel wat meer sensatie en beleving.
Dat onvergetelijke cadeau is reeds in de maak en hopen wij medio mei te gaan 'ontvangen'.
@Hetzer, waar zat je dan achter ons eigenlijk, weet dat op de A18 een octavia combi mee ging tot dan wij op het gas gingen, toen hield het op.
@mike ik zat achter jullie en heb hetzer eigenlijk ook niet gezien . Heerlijk he zo hard rijden had even de 200 aangetikt . Denk dat ik jullie aardig kan bijhouden met me diesel , maar jullie zijn natuurlijk sneller en met een hogere top .
bedoel je dan: dat je nog een 2.5% bij de gemeten waardes moet bijtellen? Zo kom ik op den duur nog aan 170pk uit