Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
Volgende keer dan niet de koffie vergeten natuurlijk. Ze hebben in jou regio geweldige biertjes, maar koffie in Brabant moet je niet afslaan hoor!

:D

Die 26e oktober kan ik helaas ook al niet, vrouwlief is dan jarig. :bloemen:

Noord26

Forumguru
Er staat reeds een ritje luchtballon op de planning die dag. Daarom gaat het niet helaas. Heuvels rijden is ze reeds bekend mee achterop een 2-wieler. Respect voor de auto's hoor, maar dat is toch wel heel wat meer sensatie en beleving.

:dankje:

Dat onvergetelijke cadeau is reeds in de maak en hopen wij medio mei te gaan 'ontvangen'.

Antera

Donateur
@ Blacky, helaas een tegenvallertje.
Wel vreemd trouwens dat er mogelijk een relatie is van tunen en functioneren met je Columbus en telefoon. Ik had Max toevallig nog gevraagd of er enig risico is dat motortuning ook op andere onderdelen verstoring kan geven maar dat was uitgesloten.

Daar heb ik iets anders over ervaren en dat ook met hun aangekaart. Als de motor getuned word gaat de Gateway en diverse andere module's in storing en worden ze tijdelijk geblokkeerd. Dit heb ik gezien nadat ze en auto hadden getuned en DSg hadden aangepast. De auto stond spontaan vol met storingen die daardoor veroorzaakt werden. Ik vermoed dan ook dat daardoor ook jouw Columbus enz van het padje af is en dat eventueel de storingen niet verwijderd zijn. In ieder geval was dit iets wat ik bij TVS heb aangekaart.

Antera

Donateur
Zo weer veilig thuis gekomen ook, was de eerste meet voor mij van het skoda forum, zeker voor herhaling vatbaar. Corne thnx for de organisatie.

@Antara, was er eg mooi ritje zo terug he haha. Braaf 120 gereden etc:tegek:.Je wagen is idd erg rap, maar ondanks dat kon de mijne het er goed bijhouden:D:thumbsup:.

@Kiswum, erg bedankt nog voor de sticker en het plakker ervan.

Je kon het aardig bijbenen inderdaad niks mis mee en zeker gechipt.

Was en leuk ritje terug alleen in de bocht naar Den Bosch dat de ESP in greep waardoor de auto even niet deed wat ik wilde was minder. Esp trekt de auto recht terwijl ik juist me vermogen nodig had. Was hem vergeten uit te zetten. Maar verder zijn we netjes binnen de snelheids limiet gebleven vand e RS-en

Antera

Donateur
Toen Mark zijn auto was gedaan en dit een stukje lager uitviel dan bij JD zei hij dat de bank 6 pk lager aangeeft dan in werkelijkheid. Dus je kan dat bij je gemeten waarde optellen als het klopt wat hij zei.

Ik was misschien inderdaad niet helemaal duidelijk. Bij mij schol het 6PK en als je het om gaat rekenen zit er dus een verschil in de bank van 2.5%. Dus daarmee kan je dan rekenen

Joske

Forumguru
Ik was misschien inderdaad niet helemaal duidelijk. Bij mij schol het 6PK en als je het om gaat rekenen zit er dus een verschil in de bank van 2.5%. Dus daarmee kan je dan rekenen
bedoel je dan: dat je nog een 2.5% bij de gemeten waardes moet bijtellen? Zo kom ik op den duur nog aan 170pk uit :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

Blacky

Forumguru
Er staat reeds een ritje luchtballon op de planning die dag. Daarom gaat het niet helaas. Heuvels rijden is ze reeds bekend mee achterop een 2-wieler. Respect voor de auto's hoor, maar dat is toch wel heel wat meer sensatie en beleving.

:dankje:

Dat onvergetelijke cadeau is reeds in de maak en hopen wij medio mei te gaan 'ontvangen'.

Ballon tocht is super. Hebben wij ook gedaan. En met dat onvergetelijke cadeau ook veel plezier gewenst.:bloemen:

Hetzer

Forumguru
@Hetzer, waar zat je dan achter ons eigenlijk:bloos:, weet dat op de A18 een octavia combi mee ging tot dan wij op het gas gingen, toen hield het op.

Ik zat een stukje achter die Octavia (interboarder?) maar toen we net op het 130 stuk zaten en ik probeerde bij te blijven, zat ik achter een inhalende bus.
Daarna zag ik de Octavia achter jullie, al aan de horizon verdwijnen. Heb dat stuk nog wel de 185 op de teller aangeraakt, ik zoefde nog wel langs een dikke zwarte Audi en een andere O3, weet niet wie dat was.
Bij die 70 km bocht op de A18, heb ik mijn poging gestaakt ;)

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
@mike ik zat achter jullie en heb hetzer eigenlijk ook niet gezien . Heerlijk he zo hard rijden had even de 200 aangetikt . Denk dat ik jullie aardig kan bijhouden met me diesel , maar jullie zijn natuurlijk sneller en met een hogere top .;)

Bijhouden zal vast wel lukken. Kwa top geen idee weet alleen dat de RS in gaat houden net voor de 275 dus moet weer even terug naar JD denk ik :maakmegek:. Ritje duitsland met de 6 monsters was zeker gaaf.

p.s. benieuwd naar de filmpjes van o.a. onderweg en rollerbank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan