Top dagje geweest! Corné nogmaals bedankt voor je enthousiaste inzet, goede voorbereiding en het verloop vandaag bij TVS
. Het weer vandaag is dik verdiend!
TVS en de rest die aanwezig waren en voor de aanvullende catering heeft gezorgd, super! Ook namens mijn zoon, hij heeft z'n ogen uitgekeken en vond het erg interessant en spannend met al die mooie bolides en krachtmetingen op de vermogensbank. Helaas geen Skoda (behoudens Antera waarbij de hele rollerbank waterpas gezet moest worden om te voorkomen dat z'n complete voortrein in de rollerbank werd vastgeblazen
), maar een volvo die de meeste indruk op hem maakte, is ook niet gek als we bijna allemaal bij TVS de hal werden uitgeblazen vergezeld van een steekvlam
.
De Nieuwe O3 TSI's met 140pk presteerde verrassend goed. Ik heb er twee gezien die in praktijk ongetuned boven de 160pk presteerde. Lang leve de VAG motoren
. Verder prachtige bolides allemaal van groot tot klein!
Top, erg gezellig en vooral heel relaxt?
@ Dennis Nijholt, ik ben erg benieuwd of je de vermogensrun nog hebt kunnen doen en of de TDI ook bovenmatig presteert?
Allen een goed weekend, lekker nagenieten onder het genot van een koude kletser en een lekker zonnetje en voor de prille getunde eigenaren have fun!