@ Blacky, helaas een tegenvallertje.
Wel vreemd trouwens dat er mogelijk een relatie is van tunen en functioneren met je Columbus en telefoon. Ik had Max toevallig nog gevraagd of er enig risico is dat motortuning ook op andere onderdelen verstoring kan geven maar dat was uitgesloten.
Ben erg benieuwd naar het vervolg maar heb er vertrouwen in dat het goed komt. Corné heeft prima connecties dus mocht het nodig zijn.....
Of misschien toch je antenne zoals Antera zei.
Accupool misschien eraf geweest?Vanochtend was alles nog in orde en toen ik vanavond naar huis reed en op de phone knop drukte deed hij niets meer,met alleen de melding voor een pincode. Dus voor mij ????
Zal waarschijnlijk betekenen dat ik nog een keer naar Varsseveld moet. Wacht de email af. Wordt vervolgd.......
Dus toch de accu eraf geweest?Nou bedenk ik me, bij jou is wel de computer er even uit geweest he? Misschien dat daar iets fout gegaan is.
Ach k.. eh shit, helemaal vergeten er 1 te proeven en ik dacht nog wel ik neem vroeg in de middag 1 i.v.m. de thuisreis, daarna niet meer aan gedacht.@Joske Dat bier van u heeft ons goed gesmaakt
Merci!
Accupool misschien eraf geweest?