Thokozanoah
Forumguru
Ik zou zeggen....zorg dat je erbij bent en je hebt geen foto's nodig !
Ik zou zeggen....zorg dat je erbij bent en je hebt geen foto's nodig !
Nou ja, wat is er mis met standaardOf waren de auto's niet echt foto waardig?(standaard waarschijnlijk)
Nou ja, wat is er mis met standaard
Inderdaad @Skodatek1
Je hebt altijd mooie plaatjes en praatjes,... Maar wanneer zien we jouw getunede / gecustomizede dikke Skoda?
Niets hoor!Nou ja, wat is er mis met standaard
Praatjes? Waar haal je die onzin vandaan?
Ik ga liever naar een duitse meeting. Standaard skoda's zie ik hier in NL elke dag!
@Skodatek1 Wat bedoel je,.. Vertrouw mijn Skoda niet?
Show ons dan eens je "verfijnde" tuning !!
Ben erg benieuwd.
Of blijf je alleen maar blaffen en bijt je nooit?
Ps: ik ga al ruim 20jaar naar meetings (binnen en buitenland) dus ik weet echt wel wat er te zien is vriend.
Een auto verbouw je toch niet? Dat bedoelde ik of is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Gefeliciteerd dat je al 20 jaar naar meetings ga, is dat nou zo bijzonder??
En trouwens het gaat hier niet om mijn skoda...Ik zie alleen geen foto's van bijzondere octavia's dat is wat ik ook heb geschreven!
En dan met een ondertoon zulke dingen schrijven als: Je hebt altijd mooie plaatjes en praatjes,... Maar wanneer zien we jouw getunede / gecustomizede dikke Skoda?
Mijn skoda is in ieder geval NIET standaard en heb al talloze complimenten gekregen.
Een auto verbouw je toch niet? Dat bedoelde ik of is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Gefeliciteerd dat je al 20 jaar naar meetings ga, is dat nou zo bijzonder??
En trouwens het gaat hier niet om mijn skoda...Ik zie alleen geen foto's van bijzondere octavia's dat is wat ik ook heb geschreven!
En dan met een ondertoon zulke dingen schrijven als: Je hebt altijd mooie plaatjes en praatjes,... Maar wanneer zien we jouw getunede / gecustomizede dikke Skoda?
Mijn skoda is in ieder geval NIET standaard en heb al talloze complimenten gekregen.
Grijp je kans kerel of dame
Plaats daar wat foto's van je bijzondere NIET standaard Octavia en ..................................................... we lullen nergens meer over En wellicht volgen complimenten