rookie_skoda
Lid
Hallo,
Nieuw op het forum en sinds 3 maanden in het bezit van een Skoda Fabia 1.4 uit 2002.
Verleden altijd VW Polo gereden.
In het kort zal ik uitleggen wat de situatie is.
Zodra het heeft geregend is de vloer bij de bestuurderskant nat.
Het lijkt zo'n beetje bij de pedalen te zitten omdat het daar het natste is en als ik aan de onderzijde van de mat kijk slaat het op die plek al wit uit (schimmel?)
Echter, lijkt het dusdanig vochtig dat het verder dan de pedalen, richting de bestuurdersstoel ook vochtig wordt.
Hoe kan dit oplossen?
Ik heb al een paar topics gelezen mbt parafan, deuren en gaatje in de bodem?
Er ligt echter niet echt een plasje op de deurdorpels en rubbers voelen niet echt nat..
Kan het evt uit het gaatje/pijpje komen wat uit de vloer onder de pedalen steekt?
Geld voor garage is er even niet ivm klushuis.
Ikzelf (vrouw) ben niet echt auto-technisch. Partner is daarentegen wel handig en zou uit de voeten kunnen met jullie tips, indien deze worden gegeven
Hmm..niet echt kort kunnen houden.
Veel dank alvast voor het lezen en evt geven van tips!
Nieuw op het forum en sinds 3 maanden in het bezit van een Skoda Fabia 1.4 uit 2002.
Verleden altijd VW Polo gereden.
In het kort zal ik uitleggen wat de situatie is.
Zodra het heeft geregend is de vloer bij de bestuurderskant nat.
Het lijkt zo'n beetje bij de pedalen te zitten omdat het daar het natste is en als ik aan de onderzijde van de mat kijk slaat het op die plek al wit uit (schimmel?)
Echter, lijkt het dusdanig vochtig dat het verder dan de pedalen, richting de bestuurdersstoel ook vochtig wordt.
Hoe kan dit oplossen?
Ik heb al een paar topics gelezen mbt parafan, deuren en gaatje in de bodem?
Er ligt echter niet echt een plasje op de deurdorpels en rubbers voelen niet echt nat..
Kan het evt uit het gaatje/pijpje komen wat uit de vloer onder de pedalen steekt?
Geld voor garage is er even niet ivm klushuis.
Ikzelf (vrouw) ben niet echt auto-technisch. Partner is daarentegen wel handig en zou uit de voeten kunnen met jullie tips, indien deze worden gegeven
Hmm..niet echt kort kunnen houden.
Veel dank alvast voor het lezen en evt geven van tips!