Bedankt allemaal voor de antwoorden!
De rit naar mijn werk is 11 kilometer heen en 11 kilometer terug. Ik heb de afgelopen 4 dagen nachtdiensten gedraaid, dus ben savonds vertrokken en smorgens weer thuis gekomen. Het probleem doet zich voornamelijk voor bij het gebruik van de auto s'avonds. Als ik nu de auto bekijk dan zie ik wederom condens in de auto. Dit terwijl de auto vanmorgen rond 6 uur geparkeerd is en de rest van de dag niet gebruikt is.
Ik heb op en onder alle matten gekeken en nergens vocht gevonden. Het is voornamelijk de voorruit die kletsnat is, en het achterklepraam ook, maar in mindere mate.
Ik gebruik op de korte rit naar het werk geen airco. Altijd gewoon de handmatige instelling (20 graden, standje 1 of 2 de blower aan).
Als ik kijk naar de andere auto's in de straat dan zie ik dat die gewoon droog zijn aan de binnenzijde. Het heeft volgens mij dus niets met de opgeving te maken
De deurrubbers lijken allemaal oke. Ik zie in ieder geval nergens water inliggen.
Ook heb ik niet met 4 stomende mensen in de auto gezeten :winkie:
Kortom: geen echte oorzaken die het probleem kunnen weergeven.
(ik heb nog garantie dus kan de auto na laten kijken als ik geen oorzaak/oplossing weet te vinden