Dat zou zeker mooi zijn, maar mijn ervaring is dat als het niet specifiek in de prijslijst vermeld is het meestal ook niet geleverd wordt.Dat stond op de site van VW waar alle nieuwe features getoond werden. Waaronder de discovery pro. En dat je in aanmerking kwam voor 3 gratis updates.
Ik neem aan dat dit ook bij PON zo is. En dat dit ook voor skoda geld.
Dat zou bv betekenen dat je bij je jaarlijkse onderhoudsbeurt ook even een kaart update krijgt.
Hoe dit te controleren is, geen idee.
Maar het zou wel mooi zijn.
dat zou mooi zijn! Ik neem aan dat mijn dealer dat laat weten als ze beschikbaar zijn of gaat zoiets via verrassendskoda.nl?Hoorde van S-point dat men bezig zijn met de updates
Dat zijn de betere berichten!Net langs mijn dealer geweest. Zij hebben dor gekregen dat je 3 updates krijgt. Zowel firmware als kaarten
das mooi, ben ik blij mee!Net langs mijn dealer geweest. Zij hebben dor gekregen dat je 3 updates krijgt. Zowel firmware als kaarten
Wil je dat toch eens doen?...
Heb dus niet gevraagd of dit ook voor de amundsen geld.
Klopt zo heb ik het ook gedaan! Alles werkt top! Lijkt zelfs sneller dan voorheen!De kaarten gedownload (kost flink wat tijd, 6 uur), Uitgepakt en eerst gekopieerd op allerlei SD-kaarten. Helaas -zoals aangegeven in de instructie- moet de originele SD-kaart leeg gemaakt worden en vervolgens de nieuwe versie daarop worden geïnstalleerd.
SD-kaart weer in de auto en het hele zaakje doet het keurig.