CaseyBasey
Actief lid
Rosinfield: ik heb foto's gezien op het Engelse Skodaforum van een doe-het-zelver die de zijkant van het dashboard van zijn Yeti aan de bestuurderskant open had weten te maken. Daar zitten weerstanden en aansluitmogelijkheden als ik het goed heb gezien/begrepen. Daar betrekt hij de elektriciteit voor zijn navigatie op de A-stijl.
Ben even aan het zoeken geweest maar kon het zo snel niet terugvinden.
De Broditclip die ik in mijn Corolla voor de ventilatie heb zitten bevalt uitstekend. Is maatwerk dus past precies. Geen gereedschap nodig. Eventueel ook makkelijk te verwijderen. Zit heel solide, trilt niet. Enige nadeel is dat het snoer niet weggewerkt was en dus losjes naar de sigarettenaansteker loopt. En dat wil ik straks in de Yeti liever niet, dus denk ik aan de oplossing van die Engelsman zoals hierboven beschreven.
Ben even aan het zoeken geweest maar kon het zo snel niet terugvinden.
De Broditclip die ik in mijn Corolla voor de ventilatie heb zitten bevalt uitstekend. Is maatwerk dus past precies. Geen gereedschap nodig. Eventueel ook makkelijk te verwijderen. Zit heel solide, trilt niet. Enige nadeel is dat het snoer niet weggewerkt was en dus losjes naar de sigarettenaansteker loopt. En dat wil ik straks in de Yeti liever niet, dus denk ik aan de oplossing van die Engelsman zoals hierboven beschreven.