Navigatie update Seat Leon FR 2015

PizzaPieter

Donateur
Mocht je eens een SEAT-dealer spreken, dan ben ik wel benieuwd naar de houdbaarheid van een kaart die je nu nieuw zou kopen......
Ben nu bij Jan Kok in Zwolle. Om te beginnen: ze hebben nog niks gedaan, maar wat een fijne tent om binnen te komen. Rustig de tijd, aardige lui die opkijken van achter hun scherm en naar je toe draaien, de koffie aanwijzen en meedenken over een plekje waar ik even kan zitten werken. Gevonden (zie foto).

Maar on-topic. Een kaart update is één keer geldig. Dus je koopt díé versie en niet een update mogelijkheid voor de komende 3 jaar
1b750f147718e699ece7c829dd770920.jpg

ertromp

Forumguru
En dan nog kaarten krijgen die een x jaar achterlopen :cry: niet aan beginnen die updates bij de delaert dus

catch me

Forumguru
@PizzaPieter Is zoiets als onderstaand misschien iets? Had vergelijkbaar in mn Ibiza 6J En daarvoor in een focus, beviel goed, navigeren via Google Maps, liet mn tel hosten voor internet , verder leuke dingen om op te downloaden, is een kleine tablet in je auto een soort van, stuurbediening etc werkte allemaal, geluid ook goed, weet natuurlijk niet hoe deze zijn wat kwaliteit betreft maar er is genoeg te koop

€ 206,07 54%OFF | Junsun Android 9.0 Dsp 4G + 64G Voor Seat Leon MK3 2012 2013 2014 2015 2016-2018 auto Multimedia Speler Radio Gps Dvd Carplay Fm Rds
https://a.aliexpress.com/_d8LTlfy

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb de (niet zelf gekozen, maar reeds aanwezige) Navi System Plus laten updaten bij aankoop van de Leon in 2018. Ik zal voor het aflopen van de 3-jaars termijn bij de dealer navragen of er mapcare op zit en zo ja, of ze het tegen een beschaafde vergoeding voor de werkzaamheden kunnen bijwerken. Zo ja, prima - eenmalige actie; zo nee, ook prima, dan laat ik het zoals het nu is.

Die toen "nieuwste" kaart liep inderdaad direct alweer een stuk achter bij de werkelijkheid, maar dat is geen echt probleem omdat de TT sowieso véél beter bij de tijd is en blijft. En dat ook nog zonder updatekosten...

PizzaPieter

Donateur
Ben niet per se op zoek naar wat anders. Was gewend dat Skoda onbeperkt updaten kon.

Google op m'n telefoon werkt ook.

PizzaPieter

Donateur
Update naar 0480 loopt....
Bij de 4e vd 14 deed ie er wat langer over.

Volgens mij was ie nog niet bij 14 toen ie opnieuw opstartte en ging doen waarvan ik de foto maakte, maar er stinkt.nog.niks naar verbrand plastic, dus t zal wel goed gaan.

Hoop op 100% goed nieuws zometeen

PizzaPieter

Donateur
Ben blij dat @Rainesh verteld had dat t even kon duren en je geduld moest hebben. Er waren soms momenten dat ik dacht "nee nee nee, start nou weer op!". En dan deed ie dat ook, ene keer sneller dan de ander Maar hij deed t !

PizzaPieter

Donateur
Ik ben toen ie klaar was snel naar binnen gegaan om de stress weg te drinken met een Desperado.....

Had t idee dat ie wel sneller opstartte en onder mijn carport is de DAB normaal crappy en dat was ie net niet.....

Maar iets te vroeg om een goeie review te geven. Volgt zeker

PizzaPieter

Donateur
Ga ik zeker doen.

Heb eerst gemountainbiked en net een Desperado op, dus de eerste die rijdt is mijn vrouw die een paar boodschappen moet doen.

Gaat trouwens de eerste keer zijn dat ze gaat rijden....heeft er al een minuut, mss 2, ingezeten...

Hebben haar Panda 2 weken terug verkocht dus nu moet ze de Seat mee als ze met de auto weg moet. "Allemaal zo groot, ik kan eind vd motorkap niet zien...."

Bovenaan Onderaan