Ter info: "Alle Latijnse hoofdletters mogen in het VIN worden gebruikt, met uitzondering van de letters I, O en Q, om verwarring te voorkomen met de cijfers 1 en 0."Vreemd. Bij een tikfout (nul ipv o bijvoorbeeld) zou je een foutmelding als “VIN-nummer niet gevonden” of zo verwachten. Als eens een andere computer geprobeerd?
Ik heb het op een sd kaart gezet, inlezen en hij zet het over naar de interne schijf. Mib 1 heeft hetzelfde. Amundsen is anders. Daar is sd kaart nodig in het apparaat.Ook binnen, MIB1 en MIB2. Als ik goed gelezen heb, moet MIB1 naar een kaartje gekopieerd worden. Kun jij dat bevestigen?
Ik heb ook flitspalen als poi ingeladen. Blijven deze bestaan of worden ze verwijderd?
Geen idee, die heb ik nog nooit gebruikt. Ik gebruik altijd flitsmeister.Ook binnen, MIB1 en MIB2. Als ik goed gelezen heb, moet MIB1 naar een kaartje gekopieerd worden. Kun jij dat bevestigen?
Ik heb ook flitspalen als poi ingeladen. Blijven deze bestaan of worden ze verwijderd?
Vertel eens, flits[alen as poi. Dat wil ik ook wel.
Groet, Alex
Ik heb het op een sd kaart gezet, inlezen en hij zet het over naar de interne schijf. Mib 1 heeft hetzelfde. Amundsen is anders. Daar is sd kaart nodig in het apparaat.
Johhh, op zo'n appelding ?? je liegt hetO ja, gewoon op een MacBook.
Tja alleen op de skoda site heb ik een skoda vin nummer nodig en die heb ik niet.@spikehome volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde. Ik heb al vaker mijn navigatie met de "VW" versie bijgewerkt, maakt niets uit.
Volgens mij staat het VIN nummer achter je voorruit,onderin in een soort van venstertje?Tja alleen op de skoda site heb ik een skoda vin nummer nodig en die heb ik niet.
Dus kan mijn versie niet downloaden.
Bij VW is er nog steeds geen update