Disaster-Master
Donateur
Waarschijnlijk omdat de kaartenmaker daar zit.. wilde gok... wie gebruiken ze als kaartmaker..? Dat zal te zien zijn in de copyright notities..
Bij staat hij nog op de cw45. Dus Amundsen nog niet zo ver?
Waarschijnlijk omdat de kaartenmaker daar zit.. wilde gok... wie gebruiken ze als kaartmaker..? Dat zal te zien zijn in de copyright notities..
@wakkie heb ik meegemaakt met een trage internetverbinding. Als downloaden langer dan een uur bezig was stopte hij vlak voor het einde.
Bij een snelle verbinding ging het daarna wel.
want ik wil de auto niet 3 kwartier (of dus nog langer) op accu spanning de update laten doen.. en om nou zo lang stationair te laten draaien is ook weer zoiets... .. .
Voor de Columbus of de Amundsen?Zijn in de laatste update de regio's weer geschrapt? Ik kan nog maar 1 kaart downloaden?
Hier draait de kaart weer op de Columbus.
Voor de Columbus of de Amundsen?
Columbus is altijd 1 geweest.
Uitgepakt op een usb was het volgens mij zelfs 28Gb.Interessant, ik heb gisteren de nieuwe versie van de Skoda site getrokken, 26 GB. Misschien dat ze bij de nieuwere modellen eindelijk bedacht hebben dat je ook alleen de wijzigingen kunt doorvoeren, 356 mb lijkt me redelijk voor een update, 26 GB is gewoon een nieuwe kaart (die dan waarschijnlijk voor 25.6GB gelijk is aan de oude