Mensen die zich netjes en eerlijk afmelden daar heb ik wel begrip en respect voor, maar die niets laten horen en niet komen opdagen, dat kan ik niet waarderen
Klopt Corné, mensen die zich netjes afmelden houden bij beperkte meetings ook geen andere liefhebbers thuis, omdat ze onnodig een plek op de lijst bezet houden. Daar moet ik wel bij aantekenen, dat mensen die zich voor iedere meeting inschrijven, en steeds de laatste dagen voor een meeting afmelden, toch wel minder serieus neem.
(ik heb geen idee van voorbeelden/namen, maar krijg wel eens de indruk dat het bij sommigen een beetje een trend is: snel inschrijven, en toch weer afmelden). Overigens ook bij mensen die zich (éénmalig) niet afmelden, kan daar een hele goede reden voor zijn, dus iemand die is aangemeld en niet verschijnt, niet bij voorbaat afbranden, zonder dat je iets meer weet over de reden.
@
R.Heikamp met die 75 pk zal is het maar de vraag of mijn combi sneller is dan de 68 pk in jouw sedan. Kijk maar eens op foto's van eerdere meetings: er zijn beslist volop snelle en mooie auto's, maar ook veel huis-tuin-en-keuken Skoda's.