ertromp
Forumguru
Sterker nog @Luuk Thijssen er is al een hele lijst met van die gasten die en plein public even geplugd willen worden Ze zitten nergens mee die forumleden
Als dit de setting is waarbij de DRL samen met de achterlichten aangaan, dan kan je mij ook hiervoor op de lijst zetten (als dat nog kan).Dat wordt weer een leuke zaterdag! Gisteren nog weer een S2 FL aan de VCP plug gehad en dan is het toch erg leuk om te zien hoe makkelijk die achterlichten tesamen met de DRL's te coderen zijn. Daar gaan weer een hoop forumleden vrolijk van worden! Dus ik zeg pluggen maar zaterdag
Mss domme vraag, maar ik lees VAG techniek, ik lees DSG dokter die waarschijnelijk alleen DSG doet),... Wat is het beste?
Ik zit met een 2.0 tdi DSG, op de site van VAG lees chiptuning 425€, nu -25% korting. Maar dan staat er ook nog ergens DSG tuning, voor 195€ -25%
Maar welk/wat verschil is er.
Done!dan kan je mij ook hiervoor op de lijst zetten (als dat nog kan).
Vraag dit anders even in een ander of apart topic?Iemand antwoord op men vorige vraag?
En dan nog een paar:
Wat is het voordeel van chiptuning? Minder verbruik zegt iedereen, werkelijk zo?
Wat zijn de nadelen? Rapper iets kapot, slijtage, ... Risico's aan verbonden?
Greetz
mijn ovb kan weg ik kom.
verwacht wel iets van rondt 12 ofzo maar misschien wel eerder.
Mijn excuses joske, dacht hier nog even een paar antwoorden bij mekaar te sprokkelen want ben aan het twijfelen voor te chiptuning en dan had ik mss toch afgekomen.Vraag dit anders even in een ander of apart topic?
Bedankt
ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar een apart topic zorgt dat je vraag niet opgaat in de massa hier in dit topic over de meetingMijn excuses joske, dacht hier nog even een paar antwoorden bij mekaar te sprokkelen want ben aan het twijfelen voor te chiptuning en dan had ik mss toch afgekomen.