Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Pendragon

Donateur
Voor de echte vroege mensen neemt @Kiswum koffie mee en zorg ik voor bekers, roerstokken, suiker en melk. Ik weet niet precies wie er heel vroeg zijn, maar we rekenen op maximaal 8 man die er om 8 uur zijn. Later zal VAG toch wel koffie hebben ;)

Joske

Forumguru
Voor de echte vroege mensen neemt @Kiswum koffie mee en zorg ik voor bekers, roerstokken, suiker en melk. Ik weet niet precies wie er heel vroeg zijn, maar we rekenen op maximaal 8 man die er om 8 uur zijn. Later zal VAG toch wel koffie hebben ;)
plus die 4 Belgen in mijn kielzog :D

ohja en ik breng een grote doos verse koffiekoeken mee ;)

Falcon

Donateur
@Joske: Goed geregeld!

Met 2,5 á 3 uur rijden voor de boeg, gaat deze jongen vroeg naar bed vanavond en morgenvroeg om 5:30 rijden.. wil die koffie wel even proeven @Pendragon ;)

Nog mensen die ergens opgepikt willen worden? Taxi Falcon rijd tussen Leeuwarden - Nuenen :D

ertromp

Forumguru
@Joske: Goed geregeld!

Met 2,5 á 3 uur rijden voor de boeg, gaat deze jongen vroeg naar bed vanavond en morgenvroeg om 5:30 rijden.. wil die koffie wel even proeven @Pendragon ;)

Nog mensen die ergens opgepikt willen worden? Taxi Falcon rijd tussen Leeuwarden - Nuenen :D

@dirkkroneman en ik treffen elkaar om 6:30 bij de benzinepomp voorbij knooppunt Beekbergen langs de A50.

Maar kijk uit!!! Zoals je hebt gelezen heeft @dirkkroneman een bruifolf gehad dus feest dus alcohol en zoals je weet alcohol is vuurgevaarlijk dus:

sample_stn262_1.jpg

blauwkeut

Forumguru
@blauwkeut

Dennis, jij vergeet de naambordjes niet? (wanneer denk je er te kunnen zijn morgen? :angel:)
Ik heb hier een postit boodschappenlijstje liggen :)

Ik verwacht er tussen half 10 en 10 te zijn. Hoop dat dat niet te laat is? Weet ook niet hoe het verkeer gaat zijn, want voor mij zijn het bijna allemaal lokale baantjes...

blauwkeut

Forumguru
Dat kan goed zijn maar de laatste keer dat ik dat baantje deed om mijn zoon naar scoutskamp te brengen ben ik op de foto gezet heen en terug... :shutup: Gastvrij Limburg of zoiets...

Joske

Forumguru

Falcon

Donateur
@heren vcds: Ik heb 17 aanpassingen in VAG-COM. Neem lijst mee. Nog 1 vraag, dat tegelijk knipperen van DRL en knipperlichten.. kan dat ook op Leon? :pieker:

Bovenaan Onderaan