Aangepast! Excuses André
ik zou zeggen, als je er niet om geeft tenminste, breng ze meeNog behoefte aan een partytent waar een auto onder kan @Joske? 3x3 ongeveer. Moet ik wel even kijken wanneer ik die op kan pikken, aangezien ik er niet de gehele dag bij ben. Nog 1 nachtje slapen
De mijne ook! Ziet er weer spik en span uit.de octavia staat proper gewassen klaar voor morgen
Ik heb gisteren nog even gemaild over een stuk in De Weekkrant. Helaas zijn ze er morgen niet en de editie van volgende week zit al vol zodat ze ook geen eigen geschreven stuk kunnen plaatsen. Gemiste kans zal ik maar zeggen. Dan toch maar even het ANP bellen?Ik heb eind vorige week mijn collega's van de redactie van de Weekkrant editie Groot Eindhoven (waar Nuenen onder valt) gemaild dat ze 6 sept. een leuk artikel kunnen schrijven over (toen nog) ruim 60 Skodarijders die bij VAG Techniek langskomen. Zal i.v.m. de vakantieperiode over een poosje nog een reminder sturen of ze even bellen.
De mijne is een ideaal project voor de Detaildemo.De mijne ook! Ziet er weer spik en span uit.
Algemeen Nederlands Persbureauhelp me hier even
ANP?