Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Joske

Forumguru
ik had 3 dagen geleden de auto gewassen maar daar is al niet veel meer van te zien.. :facepalm:

ach, ik zet hem wel achter het gebouw van Vag Techniek :D

Joske

Forumguru
Nog behoefte aan een partytent waar een auto onder kan @Joske? 3x3 ongeveer. Moet ik wel even kijken wanneer ik die op kan pikken, aangezien ik er niet de gehele dag bij ben. Nog 1 nachtje slapen :D
ik zou zeggen, als je er niet om geeft tenminste, breng ze mee ;)

dan zien we wel wat we er mee doen, in principe wordt het prachtig DETAILINGweer... dus geen zon, maar wel droog :D

@ertromp ging ook een tentje mee brengen é ? ;)

Joske

Forumguru
Blijkbaar is het niet even duidelijk voor iedereen betreft het eten aangezien ik daar nog veel vragen over krijg :D

Er staat dus een cateringwagen op het terrein en Vag Techniek voorziet 5 gratis consumpties, ik hoop dat jullie daar tevreden mee zijn?
(@Corné de Kluijver ..... jij ook toch? Breng voor het zekerste mss toch nog een pak bokes mee? Voor dat grote
hongerige lijf van je :tongue: ;) ;) ;) )

Koffie en taart zal er ook zijn en uiteraard de biertjes en wat frisdrank ;)

nietje72

Forumguru
Ik heb eind vorige week mijn collega's van de redactie van de Weekkrant editie Groot Eindhoven (waar Nuenen onder valt) gemaild dat ze 6 sept. een leuk artikel kunnen schrijven over (toen nog) ruim 60 Skodarijders die bij VAG Techniek langskomen. Zal i.v.m. de vakantieperiode over een poosje nog een reminder sturen of ze even bellen.
Ik heb gisteren nog even gemaild over een stuk in De Weekkrant. Helaas zijn ze er morgen niet en de editie van volgende week zit al vol zodat ze ook geen eigen geschreven stuk kunnen plaatsen. Gemiste kans zal ik maar zeggen. Dan toch maar even het ANP bellen? :D

Hoogst waarschijnlijk komt mijn O1 ook vuil mee morgen. Had hem vanavond willen wassen maar door flink wat tegenslagen op mijn werk ben ik nu met pas thuis :S. Best dagje geweest zo van 06:30 tot 20:00 uur. Morgen zal ik er helaas geen tijd meer voor hebben dus dan maar vuil mee.

Bovenaan Onderaan