nemo's fabia

MarcoO2

Forumguru
Vroeger was het inderdaad "met een witte blijf je zitte". Maar ik vraag me af of dat nu nog zo is... wit is wel een modekleur, dus aan schommelingen onderhevig, maar ik denk dat met name de kleinere auto's in het wit wel zullen blijven verkopen. Enne... dat zijn zorgen voor véééél later, eerst maar eens lekker genieten van je nieuwe auto!

Berry

Senior Member
Wit is zeker mooi en in ik vind de FII in een lichte kleur groter lijken

Bijlagen

• 05-11-09 (3).jpg
    05-11-09 (3).jpg
    93,8 KB · Weergaven: 53
Vroeger was het inderdaad "met een witte blijf je zitte". Maar ik vraag me af of dat nu nog zo is... wit is wel een modekleur, dus aan schommelingen onderhevig, maar ik denk dat met name de kleinere auto's in het wit wel zullen blijven verkopen. Enne... dat zijn zorgen voor véééél later, eerst maar eens lekker genieten van je nieuwe auto!

Ik denk dat het heel erg ligt aan het model van de auto, je kunt het volgens mij niet generaliseren. En bij de Fabia II HB staat het gewoon prachtig strak, zeker met wat donkere velgen eronder. :489: Maar ik moet zeggen dat ik ook erg verbaasd was over de inhoud van het artikeltje. Ik dacht dat wit de afgelopen tijd (en nu nog) juist helemaal in was.......
Ach, het is eigenlijk net zo'n onzin als het fabeltje dat auto's van januari 2010 een jaar minder zouden afschrijven als een van december 2009 bij inruil. Dat was vroeger misschien zo, maar nu echt niet meer aangezien nu het bouwjaar in maanden wordt bijgehouden! Als je je auto een beetje netjes inruilt scheelt dat volgens mij veel meer!:)

cvegreen

Forumguru
.....
Ach, het is eigenlijk net zo'n onzin als het fabeltje dat auto's van januari 2010 een jaar minder zouden afschrijven als een van december 2009 bij inruil. Dat was vroeger misschien zo, maar nu echt niet meer aangezien nu het bouwjaar in maanden wordt bijgehouden! Als je je auto een beetje netjes inruilt scheelt dat volgens mij veel meer!:)

Hier in België is dat nochtans nog steeds zo . Wij hebben onze vectra eind vorig jaar ingeleverd en daar hebben wij echt heel goed ondervonden dat het jaartal echt nog heel actueel is , de vectra had nog de vierkante licht units vooraan , dus van voor de facelift . Daar domperde de vectra nog extra laag in inruilwaarde , wat ons gezegd is geweest toen we de vectra kochten dat daar niet naar gekeken word en zo , wel dus. De handelaren kijken naar alles als ze er maar minder moeten voor geven , dus jaartal en facelift of niet , alles laat je wagen minder opbrengen .Ze weten altijd iets om maar minder dan de prijs van in het boekje te moeten geven.

Fabia

† In Memoriam

Klopt, mijn vorige Fabia was van november en daar heb ik bij de inruil niks van gemerkt. Sterker nog ik kreeg zo'n goed bod dat ik wel op moest ingaan.

nemo

Senior Member
Heb uitgebreid velgen bestudeerd, nu nog uit deze twee kiezen!!

Bijlagen

• MAK_audace_gunmetallicmirror.jpg
    MAK_audace_gunmetallicmirror.jpg
    73,3 KB · Weergaven: 23
  • MAK_fever_black.jpg
    MAK_fever_black.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 17

Aiii

Lid
Ik zou voor de linkse gaan, maar dan wel donker gespoten zoals de rechtste. Ze zijn me nu nog net even te licht voor onder een witte auto :D

nemo

Senior Member
Dan ga ik voor de linkse!! Ik ga hem niet donkerder laten spuiten, dat vind ik te duur. De rechtse vond ik qua kleur heel mooi, maar de linker is qua uiterlijk mooier.

Kan iemand die linker velg op een F2 candy white photoshoppen?

EdK

Forumguru
Ja, maar de velgen die ik mooi vind hebben dat bijna allemaal!

Deze zijn ook mooi:

Alleen dat logo is minder !
En dat schoonmaken valt allemaal wel mee, gewwon wat velgenreiniger bij Lidl kopen en insproeien / in laten trekken / en met sponsje ff wassen en dan erna schoonspuiten met de Hogedrukreiniger !
zijn ze spik en span en kun je weer 3 weken rondrijden !

cvegreen

Forumguru
Nemo , ik kan dat niet photoshoppen zunne . Heb er geen verstand van en mijne pc is te licht om dat aan te kunnen .

nemo

Senior Member
Alleen dat logo is minder !
En dat schoonmaken valt allemaal wel mee, gewwon wat velgenreiniger bij Lidl kopen en insproeien / in laten trekken / en met sponsje ff wassen en dan erna schoonspuiten met de Hogedrukreiniger !
zijn ze spik en span en kun je weer 3 weken rondrijden !

Van een ander forumlicd begreep ik dat deze velg ook via de dealer te bestellen is, met skodalogo!!

Hetzer

Forumguru
Dan ga ik voor de linkse!! Ik ga hem niet donkerder laten spuiten, dat vind ik te duur. De rechtse vond ik qua kleur heel mooi, maar de linker is qua uiterlijk mooier.

Kan iemand die linker velg op een F2 candy white photoshoppen?

Grappig , vind persoonlijk de rechtse Mak velg mooier, helemaal icm wit

anyway, jouw `linkse´ Mak velg is een black/chrome variant, mijn ervaring is dat deze velgen in het echt donkerder ogen dan op een plaatje,,

Op veel velgen die door Continental geleverd worden zoals Mak, Rial, Ronal, BBS kunnen worden uitgerust met deboriginele VAG naafdoppen, deze kosten origineel zo 20 tot 25 euro p-stuk, dus erg prijzig voor 4 velgen, je kunt ook bij elke betere velgenshop after/market naafdop logo´s bestellen die er naadloos oppassen.

nemo

Senior Member
Nog een paar weken wachten en dan komt mijn nieuwe auto!!

Ik wil de nieuwe velgen in huis hebben voor ik de auto heb, ik heb alleen geen idee welke maat velgen er op een F2 zit. Ik wil 15" gaan bestellen. Een velg bijv RIAL MILANO is er in 6,5x15, past dit op een nieuwe Fabia? En welke bandenmaat past daar dan bij?

(wilde eigenlijk RIAL LUGANO maar die zijn echt veel te duur, de MILANO is veel leuker geprijsd)

Bovenaan Onderaan