nemo's fabia

nemo

Senior Member
Dankje CVE, maar ik vind niet wat ik wil!!

Op de bovenste site vind ik:
Wielafmetingen6J X 14Bandenafmetingen175/70 R14
Leuk, maar ik wil er 15" onder stoppen...

cvegreen

Forumguru
Dankje CVE, maar ik vind niet wat ik wil!!

Op de bovenste site vind ik:
Wielafmetingen6J X 14Bandenafmetingen175/70 R14
Leuk, maar ik wil er 15" onder stoppen...

nemo , of ik heb een slechte bril op , maar ik zie wel degelijk
Wielafmetingen6J X 15Bandenafmetingen195/55 R15staan.

van inkel

Forumguru
Hey nemo, ik zie nu pas dat je een nieuwe fab hebt aangeschaft.
Mooie kleur dat wit zeker voor een fabII, en die wielen staan er zeker mooi onder.

Veel plezier met wachten, ik weet wat het is ik moet de levertijd nog door krijgen.

nemo

Senior Member
Hey nemo, ik zie nu pas dat je een nieuwe fab hebt aangeschaft.
Mooie kleur dat wit zeker voor een fabII, en die wielen staan er zeker mooi onder.

Veel plezier met wachten, ik weet wat het is ik moet de levertijd nog door krijgen.

Jaaa wachten is rot he!! Maar ik ga deze Fab ook missen. Ik vind hem zo mooi, misschien wel mooier dan de F2....

nemo

Senior Member
Waar heb je hem besteld, bij Vepreda. of dichter bij huis.

PS: nog geen sponsor gevonden voor een witte S2. :D

Nee niet bij Vepreda! Heb een uitgebreid onderzoek gedaan bij zowat alle dealers hier in de regio, met vele uiteenlopende offertes, uiteindelijk heb ik er twee gekozen waarbij de ene een witte kon leveren maar de andere iets goedkoper was, dus het is de witte geworden :D

De S2 zat er nog niet in...

EdK

Forumguru
en momenteel staat er ook een witte auto voor de deur !
Kun je alvast aan de kleur wennen !:D

Wasmachineman

Forumguru
Waarom zijn dealers altijd zo traag met dit soort zaken ?
Het is toch ook in hun belang dat de auto zo snel mogelijk opgehaald wordt ?
Straks boekt Nemo maar even een reisje (even afleiding zodat de wachttijd niet zo lang duurt) en staat die auto daar weg te kwijnen op het parkeerterrein omdat de nieuwe nemo nog niet opgehaald kan worden ?:ahum:

Fabia

† In Memoriam
Niet mijn dealer, die belde mij tijdens mijn vakantie netjes dat de auto binnen was.

cvegreen

Forumguru
Ha nemo , staat u auto in Nederland ? Ik ben hier langs de skoda garage gereden gisteren avond toen ik was gaan tanken met mijn scooter (rij dan zeker zo'n 50 m om om daar eens te staan watertanden:rockon:)
Der stond daar gisteren een candy white fabia 2 staan . hij was nog niet gepoetst , dus net binnen . Heel mooi , wist niet dat wit de F2 zo mooi stond.:worshippy:
Nemo , nu nog eens je mooie velgen eronder en hij is super , zeker met je zonnewering die je er nog in wilt , waardoor de achterruiten er donkerder uitzien dan normaal . :xyxthumbs:
Maar waar blijven die foto's van u nieuwe bolide ?
Wat ga je doen met je nick ? Je nieuwe auto heeft nu namelijk niet zo'n klein rechter spiegeltje als je huidige F1.

nemo

Senior Member
Hahaha wat een leuke reacties.

Foto's heb ik nog niet. Toen ik het goede nieuws gehoord had was ik wel van plan na mijn werk langs te rijden, maar helaas moest ik overwerken dus toen ik thuis was was de dealer dicht! Maar vanmiddag ga ik ZEKER kijken en ook foto's maken!!

@cvegreen: mijn nickname ga ik echt niet veranderen, dan weet niemand hier meer wie ik ben :D

Bovenaan Onderaan