Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt van de zoektocht en jammer dat de Octavia nog niet de doorslag heeft gegeven. Ik denk dat het ook wel met de uitvoering van de auto te maken heeft hoe de auto aanvoelt qua luxe e.d. Zie onderstaand twee foto's van de Scala Sport Business die ik heb gehad.
Met het emotion pakket had hij het de full led verlichting, panoramadak en doorlopende achterruit. Ten aanzien van het interieur krijg je de sportstoelen en had ik ook het virtual cockpit erbij besteld. Ik vond dit een luxe en sportieve uitstraling hebben. In het dashboard zit een strip die in het donker rood was en je had bijvoorbeeld ook voetenruimteverlichting, maar ook bij de deurgreep, de middenconsole, etc. Dat droeg voor mij wel bij aan het luxe gevoel.
Een Scala in een First Edition, Active of Ambition uitvoering geeft wat mij betreft een ander gevoel qua luxe dan een Sport Business, Style, Business Edition of Monte Carlo. Dat zal bij de Octavia verwacht ik ook zo zijn tussen een reguliere ambition en een ambition business.
In welke uitvoering had je de Scala gereden en wat draagt voor jou bij aan het gevoel van luxe? De Octavia was een Ambition Business toch?