Interessante gesprekken levert het wel telkens op. Meteen ook de reden dat ik dit keer eens iedereen meeneem in mijn zoektocht. Alles met risico dat ‘men’ mij vreemd en/of mijn gedrag onbegrijpelijk vindt maar dat neem ik op de (nog niet gesloten) koop toe.
@hemi24 ik ben van generatie x dus eerste generatie ná de babyboomer. Heb zelfde idee over proefrit etc. Ik dacht nu een mooie optie te zien zonder risico omdat ik na 14 dagen binnen 500km er vanaf zou kunnen. Ik zag het als een mooie dienst vanuit vaartland maar bleek anders. Auto stond overigens in Heerenveen en ik woon in Brabant anders graag zelf langs gegaan. Ook geen optie vanuit Vaartland om auto dichterbij te krijgen want die optie geldt niet voor de ‘speciale’ aanbiedingen. Wel om gevraagd.
@ertromp: Bynco geeft op hun site aan dat het kosteloos is om te retourneren.
“Kosteloos retourneren binnen 14 dagen
Ben je in de eerste 14 dagen toch niet happy? Dan kun je jouw auto kosteloos retourneren. Wij halen je auto gewoon weer bij je op en jij krijgt je geld terug.”
Daarnaast in de algemene voorwaarden ook opgenomen “ …of als de ondernemer
aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen”
Dat laatste is dus naar mijn mening het geval als men zoals dit adverteert.