Nieuw logo voor Skoda?

wimv

Actief lid
@Darkside: Sterker nog; ik vind hem best wel mooi. Als ie werkelijk op deze manier uitkomt, mogen ze hem op mijn Yeti komen zetten....

piair1982

Forumguru
Het is een big Hoax, op de internationale skoda site gezocht en daar is niets over bekend.
Dus klinkklare onzin.

Rictavia

Actief lid
Vreemd dat ze dit logo hebben:
2ekpvnd.jpg

En dit logo:
Vergelijking.jpg

Hetzer

Forumguru
De laatste is gewoon een slecht over getekende versie van het de gelekte presentatie, zie bericht 1

Darkside

Forumguru
Yep. de eerste met de Chrome rand ziet er al beter uit. Kan ik wel mee leven. Dit komt niet op de auto. maar op de panden van de dealers, brochures etc.

Hetzer

Forumguru
Het zal wederom wel weer een storm in een glas water, zijn, als er iets op de auto komt is het inderdaad een zilver logo, zal misschien net als het VW logo ook wel in het optoneel zwart te verkrijgen zijn.

Overigens id het nog nergens bevestigd, kan dus best dat dit logo bewust gelekt is, er word op het hele wolrd wide web al aardig gediscuseerd, al met al weer wat gratis reclame voor Skoda, en des te meer aandacht krijgt het bij de presentatie van het nieuwe logo.

Fabia

† In Memoriam
Maar ik vind het echt niks. Zoals eerder al opgemerkt dan maar een verzameling oude logo's aanleggen voor de toekomst.

FredV

Banned
@Captain Hook,
Wat maakt dat nu uit waar iemand naar kijkt.
De een naar velgen, de ander naar logo's en de volgende naar LED-verlichting.
Je plaatst ook veel foto's over je verlichting en daar hoor je toch ook geen negatieve geluiden over?
Dus laat iedereen asjeblieft mooi vinden wat hij of zij vindt.

Bovenaan Onderaan