Nieuw Skodaforum !

Dutch4x4

Senior Member
O, ik wil die opmerking graag staande houden, hoor.

In de tijd dat ik er actief was (2003-2005), bij gebrek aan een echt forum, liepen de discussies regelmatig uit de hand met echt verhitte scheldpartijen op en neer, zonder dat er door een moderator werd ingegrepen. Dat is dus ook het verschil tussen een prikbord en een forum en daarom was ik blij dat Exciter met het initiatief van Skodaforum.nl kwam. Het 'gammele' aan een prikbord vond ik dus dat je er (betrekkelijk) anoniem kon posten en daardoor de boel kon verzieken. Hier moet je dat niet proberen.

Uiteraard niets ten nadele van bijvoorbeeld de goede adviezen van vwmonteurke etc.

Mee eens,

Het prikbord was in het begin nog wel leuk, ik post nog maar zelden maar de adviezen van VWmonteurke zijn inderdaad van hoge kwaliteit.

Ik begrijp iemands ambitie om een eigen forum te starten maar ik zou dan meer onderscheid willen zien t.o.v. dit forum. Een kopie is snel gemaakt maar daar zul je nooit eerste mee worden.
Alles wat ik weten wil kan ik hier vinden, dus skodaweb.nl is voor mij geen toegevoegde waarde. Omdat het veelal hetzelfde is leidt dit op termijn tot versnippering van kennis /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif. Daar zijn beide fora niet mee gebaat.
Dus Richyk: waar onderscheid jouw forum zich van dit forum en wat krijg ik bij jou dat ik hier niet kan vinden?

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Luciano</font><hr />

Dus Richyk: waar onderscheid jouw forum zich van dit forum en wat krijg ik bij jou dat ik hier niet kan vinden?

[/ QUOTE ]

Ik zou zeggen kom af en toe eens kijken......

</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Is er een skodaprikbord? wist ik niet..

[/ QUOTE ]

Heb er zelf ooit een jaartje geleden op gekeken en wist meteen weer waarom ik zo'n graf hekel aan een prikbord heb. Of hij nu thuis hangt of op internet. Het is altijd een puinhoop.

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

http://www.skodaforum.nl/forum/showflat.php?Cat=0&amp;Number=31446&amp;page=0&amp;view=collapsed&amp;sb=5&amp;o=&amp;fpart=4&amp;vc=1

Hierin staat mijn aanbod /forum/images/graemlins/wink.gif
(in t Topic "Internal Server Error")

[/ QUOTE ]

gewoon nogmaals herhalen. weet het exciter heeft het ook erg druk. zelfs in de bijna vakantie periodes.
maar voor mij is er inderdaad maar 1 forum.
sorry rivkk. /forum/images/graemlins/koffie.gif

DJNeO

Actief lid
Previously Posted on topic: "Internal Server Error"

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Het is allemaal makkelijk zeggen, verhuis de boel maar.
Op mijn oproep, dat ik mensen met kennis hiervan zoek, wordt in iedergeval minder gereageerd, dan in de foutmeldingen draadjes.

[/ QUOTE ]

Hier wist ik niks van... moet voor een klant van mij uitzoeken wat goedkope webhosting is die toch goed is...

en ten 2de... ben redelijk goed in website's bouwen, dus wellicht dat ik van dienst kan zijn voor jou...

Mijn eigen website draait overigens lokaal op mijn eigen server... /forum/images/graemlins/smile.gif

Oh enne... voor de site over te verhuizen naar een webhoster die meer kost, ben er ook voor in de stemming om dan een bedrag per jaar (of maand) te doneren /forum/images/graemlins/grin.gif

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Luciano</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ik zou zeggen kom af en toe eens kijken......

[/ QUOTE ]
Zinloos dat Skodaweb. Kwam er net via een link op Skodaforum.nl toevallig terecht. Zie ik dit bijvoorbeeld staan Superb als leenauto. Dat verhaaltje heeft DJNeO hier ook al heeft gepost met dezelfde foto's. Het lijkt wel of ie (te) veel vrije tijd heeft want behalve het dubbelposten het is ook nogeens geen knippen en plakken maar gewoon opnieuw getypt, vergelijk 2 liter SuperB

Hetzer

Forumguru
ik ben op 1 forum actief en dat is deze, gewoon weg niet meer zin en tijd om op meerdere actief te zijn!!

Maarten

Forumguru
Ik zou me best eens aan willen melden op Skodaweb.nl, maar het lukt simpelweg niet! Even wat rondneuzen enzo.

Iemand van Skodaweb die meeleest?

De knop 'registreren' wordt niet geactiveerd. Ik denk dat de spamcode niet werkt, want die zie ik niet namelijk.

DJNeO

Actief lid
Ik zou me best eens aan willen melden op Skodaweb.nl, maar het lukt simpelweg niet! Even wat rondneuzen enzo.

Iemand van Skodaweb die meeleest?

De knop 'registreren' wordt niet geactiveerd. Ik denk dat de spamcode niet werkt, want die zie ik niet namelijk.

Dit is apart.... Ik denk dat ik wel een vermoeden heb waardoor dit komt, doordat er veel spammers het forum hadden geteisterd is het aardig dicht gespijkerd.... mag ik vragen wat de provider is van je email adres? (hotmail.com) ga in ieder geval achter dit probleem aan :)
Bedankt voor het melden...

Groeten,

Frederik

UPDATE: Heb het probleem geconstateerd.... bedankt voor het melden, fix het zsm als je een PM stuurt kan ik je handmatig toevoegen....

Maarten

Forumguru
Ik blijf hier zeker op het forum, maar het kan volgens mij nooit kwaad om gewoon wat rond te neuzen.
No worries...ik loop niet over ;)

Bedankt voor de snelle reactie.

Op dit moment is het probleem nog het zelfde, maar ik hou het in de gaten.

LenK

Forumguru
Het is nog steeds maar een kleintje dat Skodaweb. Na 2 driekwart jaar 8.703 berichten.
Ter vergelijk: Skodaforum heeft er 107.575 !

Hetzer

Forumguru
Het voegt naar mijn mening niet veel toe, er zitten daar ook nog veel leden die hier ook zitten , en vaak de zelfde onderwerpen, ik ben ook geregistreerd, maar ik lees alleen enkel een keertje vlug het forum door, net zoals ik dat ook bijvoorbeeld bij het audi-forum en seat-online doe.
Dit is het echt enige forum waar ik een beetje actief ben.

MarcoO2

Forumguru
Ik ben er nog nooit geweest, maar blijkbaar voegt het niet veel toe ten opzichte van dit forum. Ook een teken aan de wand is dat ik, toen ik hier nog geen lid was en met name Google gebruikte, heel vaak verwijzingen naar dit forum vond en nooit eentje naar skodaweb. Of ze hebben geen indruk gemaakt... :crazy:

Hoe dan ook, ik heb ook geen zin en tijd om me op twee fora bezig te houden... zeker niet als het vaak een kwestie van dubbelposten is voegt dat voor mij niets toe.

Steve

Senior Member
Ik ben lid/aktief op 10 tot 15 forums oid ivm de sponsoring die ik daar doe (ik ben de tel kwijt geraakt lol).
Maar ik lees er meer als dat ik er post behalve als er specifieke vragen gesteld worden aan me.

Bovenaan Onderaan