Nieuw Skodaforum !

DJNeO

Actief lid
Wat iedereen doet en laat in hun tijd moet iedereen zelf weten, op het moment dat iemand denkt dat het voor hem overbodig is om te registreren, dan moet je het vooral niet doen...

Skodaweb is nooit echt erg goed van de grond af gekomen, dit heeft ook helaas administratieve redenen... de afgelopen maand ben ik begonnen met een her structurering en bovenal achtergronds de software verbeteren want die is totaal niet naar mijn zin (LenK... vandaar het lagere berichten aantal)

Skodaweb is er nog steeds door een aantal Diehards die trouw skoadweb blijven bezoeken, en ik moet ook eerlijk toegeven, deze personen weten een erg leuke tint te geven aan skodaweb... Skodaweb is een echt No Nonsense forum! en daar zijn wij best trots op!!

MarcoO2

Forumguru
Al bij een allereerste blik op dat forum zie ik namen van leden die ik ook van dit forum ken. Als ik me verveel, zal ik eens rond gaan kijken of dat forum en vergelijken met dit forum. Ben benieuwd naar de verschillen! Misschien kunnen we er hier nog iets van leren!

EdK

Forumguru
Ja leuk een 4e forum mbt Skoda erbij ! Heb nog niet gekeken maar zal dat een deze dagen eens doen !!

Maar ik zie volgend jaar de koppen al in de krant staan !!

SKODAFORUM is op overname pad !!

1juli 2010

Het skodaforum heeft 3 overname bods gedaan op de concurerende forums !
Dit vanwege dat het voor de skodarijders wel erg verwarrend werd welk forum nu het gezelligst en informatiefst was.
De overname is al zo goed als zeker erdoor omdat de oprichters het bod gewoon niet konden wijgeren van het skodaforum !
De leden van de 3 forums hoeven niet te treuren want ze krijgen er een goed, degelijk, gezellig en informatief forum voor terug !

Zien jullie dit ook volgend jaar gebeuren ???? :laugh:

MarcoO2

Forumguru
Ja leuk een 4e forum mbt Skoda erbij ! Heb nog niet gekeken maar zal dat een deze dagen eens doen !!

Maar ik zie volgend jaar de koppen al in de krant staan !!

SKODAFORUM is op overname pad !!

1juli 2010

Het skodaforum heeft 3 overname bods gedaan op de concurerende forums !
Dit vanwege dat het voor de skodarijders wel erg verwarrend werd welk forum nu het gezelligst en informatiefst was.
De overname is al zo goed als zeker erdoor omdat de oprichters het bod gewoon niet konden wijgeren van het skodaforum !
De leden van de 3 forums hoeven niet te treuren want ze krijgen er een goed, degelijk, gezellig en informatief forum voor terug !

Zien jullie dit ook volgend jaar gebeuren ???? :laugh:

Zijn er zoveel fora dan? Ik ken er maar twee... :ahum: Maar ik denk niet dat die overname er zal komen, 1x posten op de andere fora met een verwijzing naar dit forum moet toch genoeg zijn om alle leden over te laten stappen? Of ben ik dan erg arrogant... haha! :grin:

EdK

Forumguru
Zijn er zoveel fora dan? Ik ken er maar twee... :ahum: Maar ik denk niet dat die overname er zal komen, 1x posten op de andere fora met een verwijzing naar dit forum moet toch genoeg zijn om alle leden over te laten stappen? Of ben ik dan erg arrogant... haha! :grin:

Ach was een hersenspinsel ! komt misschien door de pijnstillers die ik momenteel met mate mag gebruiken !!

maar met het nieuwe en deze erbij kom ik er momenteel op 4 uit !

skoda startpagina
skodaweb
skodaforum
en dan de nieuwste aanwinst
en dat is dus allen NL site's uiteraard

MarcoO2

Forumguru
Ik kende er twee, skodaforum en skodaweb. Ik rekende een startpagina-dochter niet tot forum, vandaar. En die nieuwe is niet nieuw, maar vernieuwd, is namelijk gewoon skodaweb. We hadden dus dezelfde in gedachten!

Bovenaan Onderaan