Nieuwe auto is besteld en effe voorstellen

Cordoba

Forumguru
Balen van die schade, maar ik lees dat dat alweer is hersteld. Wat de CC betreft: op die manier gebruik ik heel vaak de CC in mijn bejaarde Fabia.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Haha wat voor de 1 oud nieuws is, is voor de ander nieuw nieuws :) bij mij was het bekend ;)

martijn v o

Forumguru
Niets meer vernomen van de aangifte, nou ja ik mocht de foto's en het filmpje wat ik had gemaakt opsturen naar de verzekeraar van de aanrijder.

martijn v o

Forumguru
Zo we zijn precies 13 maanden verder en inmiddels al weer 12.000 kilometer op de teller.
Nog steeds tevreden over de auto, alles werkt en is lekker functioneel.
Zo maak ik toch veel gebruik van de verkeersbordherkenning en de stembediening om de radio van zender te laten wisselen.

Gisteren de navigatie weer geupdate naar de 2016 kaarten. De navigatie is werkelijk goed nog geen adressen gehad die hij niet kon vinden.

De groot licht assistent ga ik nog wat eerder laten afschakelen ik krijg zo nu en dan nog wel een seintje van het opkomende verkeer.

Brandstofverbruik is iets gedaald van 5,8 naar 5,6 liter/100 kilometer, maar dat komt voornamelijk omdat ik binnendoor naar mijn werk rij. Als is op de snelweg kom dan is een rit van 4,8 liter/100 kilometer goed te doen.

Olieverbruik heb ik nog niet gemeten maar het staat nu halverwege de peilstok.

Op naar de volgende 12.000 kilometer. Dan heb ik na 4 jaar lease toch mooi 48.000 kilometer op de klok staan.

Bovenaan Onderaan