Ja, ook onder mijn O2 zitten wéér die k*t Turanza ER30's! Inderdaad een stel herriemakers eerste klas! Ze zitten bijna standaard onder alle VAG-auto's met 16" velgen.
Onder mijn vorige auto, een Golf IV Variant, zaten ze ook standaard gemonteerd. Wat was ik blij dat ze versleten waren! (wel een beetje geholpen /forum/images/graemlins/wink.gif) Daarna heb ik er Continental Premium Contact onder laten zetten en die waren een flink pak stiller. Helaas zitten diezelfde Turanza's ook weer onder mijn O2. Aan het begin nog aan de dealer gevraagd of ik er af-fabriek andere banden onder kon krijgen, maar dat was niet mogelijk. Er komen banden onder afhankelijk van wat ze op dat moment in Tsjechie op voorraad hadden (lees goedkoop kunnen inkopen)...
Ik zit nu bijna bij de 32.000 km en ze zitten nog rond de 3.3 mm voor en 3.7 mm achter. Ik mag van mijn leasemaatschappij op winterbanden rijden en heb alvast Continental WinterContact TS810 laten bestellen bij de bandenboer. Na de winter probeer ik er weer Premium Contacts onder te krijgen, maar tegenwoordig moet je ook je reserveband oprijden, dus moet er weer een Turanza bijbesteld worden. /forum/images/graemlins/mad.gif Ben hier niet blij mee! Iemand nog interesse in een nieuwe (reserve) band van het merk Bridgestone Turanze ER30 205/55/R16? /forum/images/graemlins/wink.gif