Nieuwe Firmware 1985 beschikbaar voor de Octavia 4

Antera

Donateur
Het heeft weer even geduurd maar na VW is er nu ook de nieuwe firmware beschikbaar voor Skoda. Bij VW is de performance beter geworden net als minor verbeteringen.

De versie die nu uit is is software versie 1985 en geschikt voor elke MIB3 van de Octavia of gelijke systemen.

Er zijn zoals altijd nog geen releasenotes beschikbaar want die komen altijd veeeeelll later. Maar dit is weer een verbetering zijn in performance en andere minor updates en bv problemen met smartlink.

Deze kan je bij mij verkrijgen (of bij me langs komen) of via @Rainesh . Ik lever voor de leek ook een handleiding mee waarbij je dit zelf goed zelf kan doen met een USB stick.

Er is alleen 1 opmerking voor de Plug in Hybride versies met e-manager. Op deze uitvoeringen KAN het voorkomen dat deze na de update de functie mist maar dit weten we helaas nog niet zeker. Indien dit zo is kan dit alleen terug gebracht worden met ODIS. Hebben er een paar gedaan maar zonder problemen.

Meer info contact me via onderstaand whatsapp nummer

Bijlagen

• fimware 1985.jpg
    fimware 1985.jpg
    23,3 KB · Weergaven: 54
  • Skoda 1985.jpg
    Skoda 1985.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:

niekz

Lid
Net geïnstalleerd op m'n phev rs. Opstarten lijkt iets vlotter, verder weinig merkbaar verschil tov 1969.

(En m'n e-manager werkt nog)

Laatst bewerkt:
Wordt een auto standaard met de nieuwste firmware geleverd? Dinsdag ga ik m'n nieuwe Octavia halen en vraag me af of ik maandag nog even moet bellen om te vragen voor een update. Of misschien gewoon zelf doen? Of kost dat geld...?

Ah, dus maandag alvast even lastig doen dus via de telefoon, zodat ik dinsdag een auto mét update heb.

Laatst bewerkt door een moderator:

robzie

Senior Member
Ik heb een prima werkende versie 1941, wat word ik beter van de 1985? Gaat zometeen het multimediasysteem weer spontaan rebooten of zo, moet ik niet hebben die ellende.

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Ah, dus maandag alvast even lastig doen dus via de telefoon, zodat ik dinsdag een auto mét update heb.

Deze ga je niet via de dealer krijgen. Deze krijg hem pas over een aantal maanden
Ik heb een prima werkende versie 1941, wat word ik beter van de 1985? Gaat zometeen het multimediasysteem weer spontaan rebooten of zo, moet ik niet hebben die ellende.

Nope dat zeker niet is al getest

Deze versie komt dus niet OTA?
Komen geen OTA updates meer vanwege download problemen op die manier en crashes tot gevolg

Antera

Donateur
Oke, mooi. Maar blijft nog steeds de vraag wat ik er beter van word?
Er zijn zoals altijd nog geen releasenotes beschikbaar want die komen altijd veeeeelll later. Maar dit is zeker weer een verbetering zijn in performance en andere minor updates anders worden deze niet uitgegeven. ;)

PS je moet niks

Rallye

Forumguru
@Antera Dank je. Ik heb 1969 (zo uit mijn hoofd) op de Golf gewoon OTA gekregen. Jammer dat ze dat niet meer doen. Krijg wel af en toe wat kleinere updates.

Mocht je een keer release notes zien, wil je die dan posten?

Antera

Donateur
En weer iemand blij

Omtrent de E-manager is deze gewoon blijven werken en zichtbaar in het systeem aanwezig.

Bijlagen

• Skoda 1985.jpg
    Skoda 1985.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Er zijn zoals altijd nog geen releasenotes beschikbaar want die komen altijd veeeeelll later. Maar dit is zeker weer een verbetering zijn in performance en andere minor updates anders worden deze niet uitgegeven. ;)

PS je moet niks
Meer is er niet……

Bovenaan Onderaan