Nieuwe Firmware 1985 beschikbaar voor de Octavia 4

Goedemiddag, geldt de software update ook voor de Karoq 2022 ? Ik zit nu op versie 0330 ( navi via OTA op 24.10)
Alvast bedankt voor jullie input

EdK

Forumguru
Tsja de topic titel heet " nieuwe firmware 1985 beschikbaar voor de OCTAVIA 4 "
Dus dan zou je toch zeggen dat het niet voor de Fabia of de SuperB is.....................laat staan voor .......... :koffie:

Okkie73

Senior Member
Zo.. Ik heb weer een stok om te slaan naar mijn dealer.. Die vertelde mij 2 weken geleden nog dat 1969 nog niet door Pon vrij gegeven is, en daarom niet geïnstalleerd mag worden op mijn O4. Verhaal kan niet kloppen als er inmidels zelfs een versie 1985 vrij gekomen is??
Ik vermoed eerder onwil.....

Antera

Donateur
Goedemiddag, geldt de software update ook voor de Karoq 2022 ? Ik zit nu op versie 0330 ( navi via OTA op 24.10)
Alvast bedankt voor jullie input

hier heb ik ook een nieuwere voor en wel de 332 Contact me even via whatsapp als je daar interesse in hebt

GertD

Actief lid
Even uit interesse. De update die jij hebt heeft de dealer nog niet? Of zou de (perfecte) dealer dit ook kunnen?

Antera

Donateur
Vandaag hebben Rainesh en ik gekeken naar het verlies van de E-manager. Dit is simpel weer op te lossen. Hiervoor moet je dan wel langs een van ons komen om dit te herstellen.

Dus de oplossing is aanwezig

Op eigen risico, niet mijn post, niet mijn bestanden:

De update is ook te vinden in het volgende topic op Briskoda: https://www.briskoda.net/forums/top...ainment-version-1985-download-link-and-guide/

Daar ook mirror links naar de update + manual:

Antera

Donateur
Word bij heel veel modellen niet OTA verstuurd. Dit omdat ze er toch wel problemen mee hebben gehad. Ken 3 gevallen die na een OTA update een systeem hadden wat niet meer werkte.

Dus of ze dit nu echt gaan doen vraag ik me sterk af. Vanwege bovenstaande werd er juist gezegt dat ze hiervoor bij de dealer gedaan moeten worden.

Benieuwd hoelang het goed gaat

PrinceLC

Nieuw lid
Viele Modelle werden nicht OTA ausgeliefert. Das liegt daran, dass sie Probleme damit hatten. Mir sind 3 Fälle bekannt, bei denen ein System nach einem OTA-Update nicht mehr funktionierte.

Daher frage ich mich ernsthaft, ob sie das tatsächlich tun werden. Aus den oben genannten Gründen wurde gesagt, dass sie beim Händler durchgeführt werden müssen.

Ich frage mich, wie lange es dauern wird
Antera Vertel me eens, als de E Manager verdween na de update naar 1985, moet je dan een aanpassing maken met Obdeleven of VCDS? Bedankt

Antera

Donateur
Nee die kan dan alleen met ODIS gedaan worden er moeten namelijk weer parameters ingelezen worden en dit kan niet met VCDS of welke andere tool dan ook.

Ook zal dit voor komen met OTA mochten die überhaupt komen. Want veel update komen ondanks alle berichten niet OTA

Goedenavond allen, mooi stukje deze 3 bladzijden. Heb net de handleiding gekregen van @Antera, en zit dit wel te overwegen. Zit nu op 1941, moet het via 1969 versie of direct naar 1985? Usb-c stick is besteld.

Bovenaan Onderaan