Pksparks
Lid
Zo vandaag ook tijd gemaakt voor de update. Op telefoons de bluetooth uit, wifi uit. Ik heb de update met draaiende motor gedaan, en de start-stop uitgezet van te voren. 64 gb x-fat usb stick. Om 1200 gestart, 1222 helemaal klaar. Wel even zitten staren naar de cpu update, die duurde best lang, waarbij je lange tijd geen progres ziet. Had fijn geweest als er bv een countdown tellertje mee liep, dan zie je iets gebeuren. Maar geduld zoals gezegd werd.Eens zien hoe lang het duurt 13.29 gestart vanaf 1969.
Contact aan, in ready-state, dus dan komt er 14v vanuit de hoogvolt accu / omvormer naar de lood accu toe. Verder alle verbruikers uit. USB stick 16GB in FAT32 geformat. Op de telefoon de wifi en bluetooth ff uitgezet zodat deze niet verbonden is. Of dat uitmaakt weet ik niet. Maar t liefst doe ik dit soort updates met zo min mogelijk “aan”
Bekijk bijlage 113472
na updaten en laatste herstart idd een ota update.
in het begin miste ik wel eea in main menu, maar ook dat kwam binnen 10 minuten allemaal weer terug.
eerlijk gezegd, het was iets wat best spannend was, of zo aanvoelde. maar de meegeleverde handleiding was duidelijk genoeg om het te proberen.