@Jan_iV in principe worden OTA updates in fases uitgerold, dus de boodschap zou zijn rustig afwachten. Het is een vrij grote update, dus zodra je een melding krijgt zal hij ook best even moeten downloaden. Het ligt er ook aan over welke software je nu al beschikt. Als de software in de auto te oud is, zul je de update niet OTA krijgen maar zul je deze via de dealer moeten laten uitvoeren. Over welke software je op dit moment moet beschikken om de update te krijgen durf ik niet te zeggen. Met 1941 en 1969 zit je mijn inziens wel goed, wellicht al wel vanaf 1896. Als je over oudere software beschikt is het gissen.
In dit geval: Het is een terugroepactie, dus indien je binnen nu en een maand nog geen update hebt gehad, zou je contact op kunnen nemen met je dealer. Aangezien het een terugroepactie is, kunnen ze niet weigeren om de update uit te voeren en hiervoor kosten in rekening brengen. Ze zouden natuurlijk altijd kunnen zeggen dat het OTA komt en dat je moet afwachten. In dat geval zou ik wel van de dealer willen weten wat de minimale vereisten zijn om de update überhaupt OTA te ontvangen. Anders kun je wachten tot je een ons weegt