Tegen de tijd dat dit algemeen is op een Skoda zijn alle Skoda's sowieso voorzien van via de app bedienbare voorverwarming / koeling.Sorry maar een menu in moeten om ramen te ontwasemen heeft niets te maken met iets uitzoeken voor je vertrekt
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dan nog gaat het een stuk makkelijker als je het van tevoren uitzoekt i.p.v. tijdens het maken van een filmpje onder het rijden in een nieuwe auto...@Afrit13
Sorry maar een menu in moeten om ramen te ontwasemen heeft niets te maken met iets uitzoeken voor je vertrekt, dat is gewoon een kl*te ontwerp, net zoals de ventilatie roosters die niet manueel verzet kunnen worden, ook dat moet via een scherm.
Waanzin, en intussentijd word je (terecht) zwaar beboet voor het manipuleren van je smartphone tijdens het rijden. Daar word ik best duizelig van![]()
Duidelijk sensatie zoeken. Overdrijven is ook een kunst. Nog nooit zoiets tegen gekomen in mijn Tesla.....Minuut 3:50 is een perfect voorbeeld van wat er mis is met moderne auto's, wat een gevaarlijke rotzooi.
HoofdRegel 1 : als chauffeur moet je ook niet prutsen aan allerhande instellingen. Doe dat voor jouw vertrek.Schermen leiden te veel af, je hebt te lang de ogen van de weg, knoppen gaan op gevoel en heb je de ogen niet nodig
Toch iemand die het snapt.Als je de basisbediening van een nieuwe auto nou uitzoekt als je stilstaat in plaats van tijdens het rijden én gelijktijdig een kek filmpje opneemt...
Dit filmpje is natuurlijk ook weer niet representatief...
De meeste EVs hebben dan ook wel iet of wat van sfeerverlichting in het interieur. Tesla is daar ook sinds de model 3 Highland mee begonnen.Uiteraard is het een kwestie van smaak. Er zijn mensen de inrichting van hun huis zo strak mogelijk willen hebben, ik kan dat niet gezellig en/of comfortabel vinden.
Nou gewoon omdat de omstandigheden en mijn koud/warmgevoel tijdens het rijden kunnen veranderen, zodat ik de instelling een beetje wil aanpassen. En dat dan graag zonder daarvoor eerst een parkeerplaats op te zoeken...Waarom zou je de verwarming in willen stellen tijdens het rijden?