Nieuwe interieurstijl op komst?

leon-cupra

Forumguru
Nou gewoon omdat de omstandigheden en mijn koud/warmgevoel tijdens het rijden kunnen veranderen, zodat ik de instelling een beetje wil aanpassen.
“Vapeurkes” :D

En dat dan graag zonder daarvoor eerst een parkeerplaats op te zoeken...
Man man , overdrijven is ook een kunst.

Naar veiligheid toe zou het ook beter zijn dat je zelfs met knoppen een parkeerplaats opzoekt. Hand van het stuur is levensgevaarlijk. Stel dat je net op de autostrade plots moet uitwijken voor een overstekende wolf … je zal dat arm beest maar omver rijden omdat je met 1 hand aan het stuur niet onmiddellijk had kunnen draaien aan het stuur.

:banghead::banghead::arghh:
 

BrujeriA

Actief lid
Ik zal morgen eens klokken hoe lang Laura over een reactie doet, t valt me vies tegen in ieder geval. Zeker nadat ik bij Speicher Electrisiert zag hoe het op ME4 loopt. Ik zit ook op 3.7 trouwens
Druk op de knop, vraag willekeurig iets en het duurt standaard 10 seconden voor ze reageert, daarna tussen de 5 en 8 seconden voordat er daadwerkelijk iets gebeurd. En dan klopt het zo'n 1 op de 3 keer totaal niet wat ze verstaan heeft. Ik zei bijvoorbeeld "zet de stoelverwarming aan" en haar reactie was dat ze me naar de dichtstbijzijnde service garage wou navigeren .
Dit leidt nog meer af dan een vaag menu in een touchscreen op deze manier...
 

leon-cupra

Forumguru
@BrujeriA , zet de stem eens op Laurent, mss gaat het dan beter :D

Mijn ervaring met voice control is dat het alleen nog maar in mijn Tesla echt goed heeft gewerkt. Heb dat gehad in een bmw , Mercedes , … nooit gebruikt omdat het niet goed werkte.
In de Tesla. Mijn vriendin heeft een achternaam die 99.9 van de mensen niet verstaat. De voice control in de Tesla verstaat deze perfect. Straatnamen ingeven voor de navi, in 95% gaat het goed. Commando’s … zonder problemen. Veel constructeurs kunnen op dat vlak veel leren van Musk.
 
Bovenaan Onderaan