Nieuwe Kamiq - Connect problemen

Alpha

Donateur
@EdK klopt! Maar vorige maand druppelde weer updates binnen. Inclusief kaarten. En dat is nu ook weer een beetje stil bij mij.

• Leuk
Waarderingen: EdK
Vandaag gebeld door Skoda klantenservice.
Mijn data sturen ze door naar de fabriek en die moeten het kunnen oplossen.

Geen idee wat ze gedaan hebben, maar in de namiddag ging het spontaan ineens werken. :)
Ben nu hoofdgebruiker en heb de auto kunnen activeren in de app.
Kreeg ook een melding binnen van een update.

Alpha

Donateur
Dan is het toch mega plausibel dat je auto simpelweg niet goed geactiveerd was. Fijn dat het is opgelost!

busje

Lid
Goedenavond allemaal,

Ik ben sinds enkele dagen de trotse eigenaar van een Skoda Kamiq Business Edition. Echter blijft een probleem zich maar voor doen, wat ik ook probeer.

Ik krijg de auto niet geregistreerd voor Skoda Connect, alle stappen verlopen prima totdat ik 'hoofdgebruiker' wil worden in de auto en mijn inloggegevens invoer. Dan krijg ik de melding dat het gebruikersprofiel niet kan worden geladen.

Ik heb het geprobeerd via WiFi (hotspot via telefoon) en middels ingebouwde e-sim (als ik bij data pakketen in het menu kijkt staat daar niks, klopt dat wel?)

Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Via de dealer alles laten regelen geen probleem mee gehad wat zij deden was alles verwijderen en opnieuw beginnen en dat werkte perfect en het is gratis want je hebt niet voor niks een nieuwe auto aangeschaft

Bovenaan Onderaan