Nieuwe Leaseauto - Sportonderstel dubio

Bij mij zitten er Dumlops onder.
Welke prcies weet ik niet, hij staat nog in de garage.
Over een week of 2 weet ik het wel, dan heb ik hem EINDELIJK

Kimball

Nieuw lid
Jazeker! Uiteindelijk gewoon bij PON in Leusden een gebakkie kunnen fixen. En uiteindelijk is hij ook besteld...1.9TDI met hele sport mikmak. Levering half februari! Dat DUURT nog lang....pfoe...

THX

Peter79

Actief lid
Ik rij zelf een 2.0TDI met sportonderstel en sportstoelen, geen moment spijt. Lekker vast op de weg. Momenteel (voor de veiligheid) winterbandjes eronder. Maken een beetje meer herrie, maar heb nu wel meer een bak meer grip met dit weer. Kortom, goede keuze! En veel plezier met je nieuwe wagen (als die eindelijk komt...)

purk

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Peter79</font><hr />

Ik rij zelf een 2.0TDI met sportonderstel en sportstoelen, geen moment spijt. Lekker vast op de weg. Momenteel (voor de veiligheid) winterbandjes eronder. Maken een beetje meer herrie, maar heb nu wel meer een bak meer grip met dit weer. Kortom, goede keuze! En veel plezier met je nieuwe wagen (als die eindelijk komt...)

[/ QUOTE ]

welk merk banden heb je.

Boet

Actief lid
Ik heb stomtoevallig Potenza's onder een Baleno liggen. Qua herrie vallen ze mij honderd procent mee.

Wat betreft de combi Octavia-Sportonderstel: mijn broer vond het veel te hard. Ik eigenlijk iets te zacht, maar het rijdt best strak. Zeker gezien de forse overhang die de Octavia zeker achter heeft rijdt het beslist niet onverdienstelijk.

Ik rij nu nog met een Baleno: 14" staal icm. 3.5 cm Apex verlagingsveren en gele Koni's. Deze auto heeft ongeveer dezelfde overhang voor en achter, waardoor het weggedrag enigszins vergelijkbaar is met dat van de Octavia.

Hoe dan ook; het is elke keer weer gniffelen als er weer een Golf of Astra op een recht stuk op mijn trekhaak hangt om in de bocht een goede honderd meter achterstand op te lopen.

Veel plezier met het strijkijzer!
cool.gif

LST01

Nieuw lid
Gegroet mijn mede O2 rijders!! Inmiddels heb ik de auto een weekje in bezit en.....SUPERRRRRRRRRR!!!! Geen moment spijt van het sportonderstel en ik raad het iedereen van harte aan! De velgen zien er dik uit, wegligging is super, service bij Lookmobiel Baarn is super, modelauto die ik kreeg is super! Kortom, ik ben er erg content mee......MAAR.....
24.gif
Enige wat mij een klein beetje tegenvalt is de Stream mp3 speler. Ontvangst is prima voor FM enzo maar over de kwaliteit van het geluid ben ik niet helemaal te spreken. Dit kan prima komen door de kwaliteit van de mp3s (of mijn smaak natuurlijk), maar ik vind het toch een beetje vreemd. Heeft iemand anders daar ook problemen mee? Heeft het zin om er een equilizer (hoe schrijf je dat?) er tussen te zetten?

Owh ja, had ik al gezegd dat het een super DSG auto is voor een superdeal?
xyxthumbs.gif

Cherio!
Laurens

Octavia Combi Elegance 2.0TDI DSG DPF - Sportonderstel + Pegasus.

Ad_O2

Lid
Kan iemand mij eens vertellen wat er nu veranderd bij een sport onderstel?
Alleen de veren of nog meer
confused.gif

Jager

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Ad_O2</font><hr />

Kan iemand mij eens vertellen wat er nu veranderd bij een sport onderstel?
Alleen de veren of nog meer
confused.gif

[/ QUOTE ]
Het sportpakket is dus
- verlaging
- 17" Pegasus
- Sportinterieur (Sportstoelen + lederpakket + 3spaaks stuurwiel)

Ad_O2

Lid
Wat je bij een sport pakket krijgt weet ik wel, bedankt!
grin.gif

Maar wat wordt er nu echt aan het onderstel veranderd?

LST01

Nieuw lid
Volgens mij is deze alleen verlaagd. Iets van 1,5 cm vertelde de dealer mij. Wereld van verschil qua wegligging. De normale met de pegasus velgen dijnt/deint nog behoorlijk op de weg terwijl het sportonderstel met pegasus niet van de weg te krijgen is!!! Gaaf!!
winkie.gif

Bovenaan Onderaan