Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat is wel een forum foto waard dan
Ik heb nu dus straks 2 platte logo's over, ach misschien kan ik er een leuke carnavals ketting hanger van maken ofzo..
Bierfles blijft er niet op staan helaas.
Als ik er iemand blij mee kan maken moet je het maar laten weten, dan gaan ze in een envelop.
Waarschijnlijk plakt de originele plakrand dan niet meer maar als je hem toch wilt kitten/dubbelzijdig vastplakken dan zijn ze er geknipt voor. Ik ben niet zo van het bewaren
het gaat bij mij nog even duren voordat mijn fabia logo-loos is want de bestelling was eindelijk binnen. Dus de lip, en de naafdopjes en afdekkapje voor logo achter zijn er en ze hebben ook de grill meegeleverd, alleen jammer dat het de verkeerde is :s. Dit heeft uiteindelijk 4 weken geduurd dus het zal nu wel weer zo lang duren. Ik baal er goed van.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.