Nieuwe logos op F1

djmshell

Senior Member
@ RefleCs: zelf gemonteerd. dealer durfde het niet aan. alleen wat werk gehad om logo op de achteklep netjes te krijgen.
Logo past niet in de ronde Cirkel waar het oude logo zat. Maar nieuwe logo valt er net overheen, maar dan ook echt net. Dus heb ik de indeuking zeg maar opgevuld met bison dubbelzijdig tape ( zelfde als waar de originele logos mee vast zaten) en de 2 gaatjes die er achter tevoorschijn kwamen dicht gemaakt met dotje siliconen. Dit om geen vocht en/of water in de kofferklep te krijgen met alle gevolgen van dien.

Verder is het STICK ON en klaar.

Mochten jullie enog close Up willen hoor ik het wel....

RefleCs

Forumguru
Hmm jammer dat het logo op de achterklep ergens in ligt... die mag er van mij ook wel af namelijk.

darkprojectx

Forumguru
Dealer belde net zelf, mijn logo's zijn binnen!
In de pauze ze even ophalen, vandaag op tijd naar huis en vervangen die handel! :xyxthumbs:

** edit zojuist opgehaald!

GroteFoto-7QRFAQ83.jpg

darkprojectx

Forumguru
hmm ik heb ze erop zitten maar aan de bovenkant en onderkant van het logo staat hij toch best wel uit.
het viel me ook op dat de logo's niet zo ver gebogen zijn als de oude logo's.

schijnbaar kom je beter uit de voeten met deze:

1ST 853 601 A AUL (convex)

ik ga morgen ofzo eens even bij de dealer kijken hoe dit allemaal zit, wel een beetje een domper

Antera

Donateur
naafdopjes zijn uit backorder kon ze vandaag ophalen maar helaas had ik geen tijd. was 1 dag levertijd.

Cordoba

Forumguru
@djmshell: vooral het logo op de neus, is een verbetering. De zwarte grill komt zo mooi uit. :super:

jeroenzelle

Nieuw lid
Ik heb de convex expres besteld, las overal dat die geschikt waren voor de Fabia I ivm de bolling van het plaatwerk.

Bij mij zijn ze ook binnen, volgende week ff ophalen

Ik lees van alles of bollingen en verschillende nummers incl convex..Maar verschilt het logo op de fabia van de superb? Of kan het zijn dat de diameter en bolling anders zijn?
Weet iemand toevallig welke voor de superb 2 geschikt is?

En het monteren, zit de 'lijm' of ander bevestigingsmateriaal vast aan het nieuwe logo? Of hoe monteren jullie dit logo?

djmshell

Senior Member
Rond de buitenrand dan de logos zit een plakrand.

ik heb zelf aan de binnenkant ervan nog een par stukken BISON CarFIX geplakt. om te zorgen dat het echt vast zit.

en zit nu ook MUURVAST.

@djmshell,
Ok, thanks! Ik zie dat jouw logo's perfect passen, klopt dat? Is dit dan een verschil tussen de faab 1 en 2? Gok dat de logo's voor de superb hetzelfde zijn als voor de faab 2..

djmshell

Senior Member
Logo voor past perfect in de uitsparing waar het oude logo zat.;)

Aan de achterkant is het een iets ander verhaal. :ahum:
Daar het originele logo IN het plaatwerk ligt. Het nieuwe logo is groter als de inlay en moet er dus overheen geplakt worden. Dit betekent de inlay dus opvullen. Ik heb dit ook met car fix gedaan ( superstekt en waterbestendig.)
Hierdoor heb je tevens extra hecht oppervlak. De convex van het logo is net iets afwijkend met het plaatwerk achter. hierdoor heb ik aan de zijkanten een lichte kier van +/- 1/2 mm.

Maar dat valt alleen op als je er echt met je neus opstaat.

Ik heb overigens Achter: 1ST 853 630 A AUL geplaatst en voor: 1ST 853 601 A AUL

Maar ik moet zeggen dat ik toen ik de logo met elkaar ging vergelijken ik geen verschillen kon vinden ( zelfde diameter, zelfde convex enz) dus ik weet niet waar het verschil in zou moeten zitten????

Humm...dan ben ik bang dat hij bij de Superb voor én achter niet gaat passen. Volgens mij is het logo op beide plaatsen iets verzonken.

D

Deleted member 1943

Ik krijg binnenkort andere logo's op me auto. Namelijk die van Milotec. In de gril een kleintje, achterop een afdekkapje omdat het orginele logo lelijk is geworden en me naafdopjes worden ook vervangen voor milotec. is weer eens wat anders ;)

piair1982

Forumguru
20120630_172510.jpg FB_IMG_13410486259094614.jpg

Bij deze de foto's.

Volgens de dealer waren allebei de logo's eindigend op 630a. Wel vaag...

Inderdaad moest de achterzijde gemodificeerd worden dmv dubbelzijdig tape.

Bovenaan Onderaan