Nieuwe logos op F1

djmshell

Senior Member
ik heb zojuist je 2 emblemen besteld en ga kijken of ik ze netjes op mijn faab combi GL gemonteerd krijg. ( mijn emblemen zijn erg aan het verweren) .
en wie niet waagt die niet wint. kosten 15,95 ex btw per stuk. mochten ze niet passen dan gebruik ik ze op de skelter van mijn dochter :) rijd die ook skoda.:cool:

Antera

Donateur
zo beter dan:

index.php

Antera

Donateur
Dat snap ik, ik laat alleen even wat voorbeelden zien voor mensen die ook het idee hebben :-)

Ik moet heel eerlijk zijn ik vind het er heel netjes uit zien, vergelekenmet die groene vogel staat een zwarte met chroom toch een stuk luxer.

Als ik het goed begrijp heb ik dus het volgende onderdeelnummer nodig 1ST 853 630 A AUL voor op een fabia 1 ook aande voorkant?

en is het daarna een kwestie van oude logo er af en de nieuwe er op of zijn ernog aanpassing nodig?
Ik moet eerst het oude logo er af zien te halen want deze heeft de dealer heelstom vast gelijmd.

djmshell

Senior Member
Ik heb zowel een 630 besteld als een 601 voor mijn faab 2. Dit had ik gevonden op een franse site, dat dit op de faab 2 het beste past... ik zie het wel.

tevens gevraagd voor de wiel naaf doppen: 5JA 601 151 ULM

hier kreeg ik als antwoord van mijn dealer dat dit een onbekend nummer was....

Vandaag bericht gehad waarschijnlijk eind vn de week binnen. hopelijk van het weekend dan tijd om te monteren:)

Fabia

† In Memoriam
Ben reuze benieuwd naar het resultaat. Ga ze dan ook bestellen bij Vepreda, kom daar dagelijks langs.

piair1982

Forumguru
Ik heb de wielnaafdoppen besteld. Nr zoals djmshell vermeldt heeft.

De andere logo's wacht ik even af ivm garantie op de verkleuring van de huidige logo's.

De naafkappen gingen in backorder. Ze moeten rechtstreeks van de fabriek komen.

ps. op de duitse škoda community staat dat het verschil in de logo's zit in dat de voorste wat gewelft is in de bolling van de grille. De achterste is recht en niet gewelft.

Zodra duidelijk is wat de garantie wel of niet doet, bestel ik ze allebei. Dan zal ik ook een how to plaatsen.

Vandaag
de logo’s besteld bij de dealer.

Ook mijn dealer heeft ze in backorder staan bij pon, gelukkig heeft mijn dealer
ze als spoed besteld waardoor ze eerder binnen zijn volgens de dealer.

Hopelijk heb ik de logo’s binnen 3 weken

darkprojectx

Forumguru
Het zal me allemaal gaan benieuwen.. de citigo is ook niet echt snel leverbaar, dus ik kan me voorstellen dat ze de logo's hard nodig hebben in de fabriek.

turboturbo

Forumguru
Nou en of! Er gaan er tenslotte wel 2 op elke auto...! :rolleyes:

Nee joh gekkie, die logo's zijn toch allang geperst/gedraaid/gedrukt. 't Zal vast niet het meest schaarse onderdeeltje zijn, hoor...

djmshell

Senior Member
Vandaag bij andere dealer ook de nieuwe wielnaaf doppen besteld. ( ook in backorder) de dealer waar ik de logos besteld heb kende het onderdeel nummer niet van de naafdoppen en bij de andere dealer wel. dus daar maar besteld.:)

Oke ik heb een hele vriendelijke dealer.

Altijd als ik kom met vragen over onderdelen nemen ze uitgebreid de tijd om het op te zoeken in ETKA. Hopelijk heb ik mijn logo snel want ik heb mijn oude logo al van de grill gehaald.

Eindelijk een moi logo op mijn Skoda, want de kleur van het groene loge vond ik altijd al vloeken tegenover mijn blauwe auto.

djmshell

Senior Member
Nice. Ik heb nog niets vernomen helaas over mijn logos en naafdoppen :(

We wachten geduldig.

:koffie:

UPDATE: zojuist bericht gehad dat naafdoppen er zijn. morgen maar even oppikken.

Bovenaan Onderaan