Nieuwe logos op F1

Die naafdoppen zien er ook wel heel chique uit, ik vind het nieuwe loge echt 100 keer beter dan het oude logo.
En ik denk dat er maar weinig zijn die het oude logo mooier vinden, zelfs mijn dealer vind het nieuwe logo mooier.

Is er eigenlijk iets bekend of dit logo op alle nieuwe Skoda’s komt of is hij er alleen voor de Citigo

piair1982

Forumguru
Moet alleen de wielen eraf halen om die dopjes te wisselen. wordt weekend!

Eerst voetbal kijken. ;)

Op elk nieuw uit te brengen model komt het nieuwe logo.
Dus niet op de huidige, naar wel op de mijne ;)

djmshell

Senior Member
Wat kost dit grapje? Logo's voor en achter? Naafdopjes? Logo op stuur (iemand die al gezien)?

Ik meen zo rond 15 euro ex btw voor logo. Naafdoppen weet ik niet, maar zal iets minder zijn.

Stuurlogo nog niet gezien . Maar volgens mij is dit ook lastig te verwijderen i.v.m airbag die er onder zit

djmshell

Senior Member
Zojuist ff op en neer gereden naar de dealer.

en inmiddels alles gemonteerd. Ik heb niet eens de wielen eraf moeten halen:) en nee heb geen schroevendraaiert en dat soort dingen gebruikt....

20120614_143248[1].jpg
20120614_143334[1].jpg

Naafdoppen zijn verwijderd met stuk klittenband en een tang...
op youtube is er een filmpje van HIER.

darkprojectx

Forumguru
wat is de diameter van die naafkaplogo's?
zien er best klein uit (of jij hebt grote velgen) want ik zou ze wel op mijn 17ers willen maken.
Maar dan moeten ze wel een beetje formaat hebben;

GroteFoto-6VFKWGDH.jpg

darkprojectx

Forumguru
Mijn rolmaat vertelde mij dat mijn naafkapjes 56 a 57 mm zijn (achteraf eigenlijk tamelijk logisch als ik een naafgat heb van 57,1 mm :rolleyes: haha.. ) Maar 10 euro per naafkapje is toch wel redelijk aan de prijs.. Nu blijkt wel dat de dealers overal maar wat rekenen wat hun juist lijkt dus ze zullen vast wel bij een andere dealer voor een lagere prijs te krijgen zijn.
Morgen eens de dealer bezoeken en kijken of hij de naafkapjes wel op voorraad heeft, dan mag ik er vast wel even 1 lenen om te kijken of het wat gaat worden.

darkprojectx

Forumguru
spraakmodule installeren, gevoed door 12volt sigaretten aansteker. Handig als je de maat wilt weten en net in een te krap hoekje zit om het af te lezen :xyxthumbs:

piair1982

Forumguru
Jep, die ik besteld heb ook in b.o.

Trucje werkt niet met ducttape. Dus toch de wielen maar ff lossen.....

djmshell

Senior Member
Trucje werkt niet met ducttape. Dus toch de wielen maar ff lossen.....

Das jammer. Voor de duidelijkheid ik heb geen ductape gebruikt maar zoals in het filmpje klitteband met een plaklaag. Ging bij mij erg makkelijk..
Ik heb wel het idee dat de nieuwe naafdoppen nog strakker geklemd zitten. Dus ik betwijfel of het trukje daar ook bij werkt.

darkprojectx

Forumguru
Jullie hebben het over naafkapjes, maar zijn het nu logo's met een kapje die echt in de velg geklikt dienen te worden, en daarmee de al aanwzezige naafkapjes vervangen,
of zijn het logo's die op al aanwezige naafkapjes geplakt/gelijmd/geklitterband/McGyverd moeten worden?

Bovenaan Onderaan