Nieuwe logos op F1

darkprojectx

Forumguru
schijnbaar niet, want dan hoef je ze toch niet met klitteband etc vast te gaan zetten? Dan klik je het huidige naafkapje eruit, en het nieuwe erin.

Antera

Donateur
@darkproject

Eerst even lezen voor je een opmerking plaatst:

en daarnaast alle naafdopjes origineel zijn compleet en geen stickers

Zojuist ff op en neer gereden naar de dealer.

en inmiddels alles gemonteerd. Ik heb niet eens de wielen eraf moeten halen:) en nee heb geen schroevendraaiert en dat soort dingen gebruikt....

Bekijk bijlage 20076
Bekijk bijlage 20077

Naafdoppen zijn verwijderd met stuk klittenband en een tang...
op youtube is er een filmpje van HIER.

darkprojectx

Forumguru
vandaag maar eens een mail gestuurd naar skoda.nl om te vragen of we nog lang op de Skoda Citigo logo's moeten wachten.
Kijken of zij weten wanneer deze eindelijk eens leverbaar worden...

piair1982

Forumguru
Duitsland besteld zich helemaal gek. Op onze duitse collega škoda community wordt er ook druk gediscussieerd. Ook dat ze backorder gaan....

djmshell

Senior Member
Nog steeds geen bericht gehad van Dealert....... Staat hier nog in backorder ......Dus wachten we rustig verder....

djmshell

Senior Member
:cool: Ik kan me gelukkig nog beetje bezig houden met het fixen en netjes camoufleren van de automatiche kofferklep van mijn faab combi :tongue:

UPDATE:zojuist telefontje gehad.... logos zijn binnen.... dus maar ff naar de dealert sjezen:)

Antera

Donateur
de naafdopjes staan hier in BO dus ook ik moet ff wachten. De andere logo's ben ik nog niet zeker of en welke ik nodig heb

Bovenaan Onderaan