Nieuwe logo's op Octavia II FL

nietje72

Forumguru
Ziet er strak uit @Octavia 1.2TSI DSG :thumbsup:

Ik heb het stuurlogo nog niet gedaan maar als ik de sticker zie zal ik die meteen gaan bestellen. :thumbsup: Welke set moet ik hebben als ik op de link heb geklikt @Ridley? Blijven stickers wel op de wieldoppen zitten of gaan die na verloop van tijd loslaten?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rob

Ridley

Forumguru
Ik heb geen stickers op de wieldoppen, alleen op het stuur. Voor de wielen heb ik originele centercaps besteld bij de dealer.

Voor het stuur gewoon kiezen voor steeringwheel, is @Corne de kluijver ook gelukt ;)

Rob

Forumguru
Ziet er strak uit @Octavia 1.2TSI DSG :thumbsup:

Ik heb het stuurlogo nog niet gedaan maar als ik de sticker zie zal ik die meteen gaan bestellen. :thumbsup: Welke set moet ik hebben als ik op de link heb geklikt @Ridley? Blijven stickers wel op de wieldoppen zitten of gaan die na verloop van tijd loslaten?

Ik heb bij de dealer de originele logo's besteld voor de achterkant, voorkant en de naafdoppen. Dus geen stickers.
Voor het stuurlogo heb via de link van @Ridley gekozen voor steeringwheel. Komt vast goed! Als het bij @Corné de Kluijver gelukt is en hij is er blij mee dan moet het haast wel topspul zijn ;):cheers:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik heb het stuurlogo nog niet vervangen hoor :bloos: maar wel een plakker in China besteld ;) op de foto's leek het er netjes uit te zien, vandaar dat ik het wilde proberen, maar m'n voorkeur gast nog steeds uit naar een compleet facelift stuur :)

Rob

Forumguru
Ik heb het stuurlogo nog niet vervangen hoor :bloos: maar wel een plakker in China besteld ;) op de foto's leek het er netjes uit te zien, vandaar dat ik het wilde proberen, maar m'n voorkeur gast nog steeds uit naar een compleet facelift stuur :)

Same here.. Hopelijk is het wat. Een nieuw stuur kan altijd nog. En om het betaalbaar te houden doen we er gewoon eentje zonder airbag module ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

nietje72

Forumguru
En ik (en @ertromp volgens mij ook) heb er zo'n mooie chromestrip onderaan zitten in U-vorm. Ik heb die versies nog niet voorbij zien komen, jullie misschien? En zo'n module is sowieso een stuk duurder dan een sticker van € 3,05 (geen verzendkosten!) dus die ook maar besteld. Moet immers nog bij VAG Techniek en @Antera langs dit jaar. ;)

Laatst bewerkt:

Vanenkelen

Forumguru
Voor 8 euro die stickers op aliexpres maar eens proberen. Vind de totale set bij de dealer toch net wat aan de prijs voor zo'n geintje. Ben benieuwd of het wat is...

Bovenaan Onderaan