Nieuwe logo's op Octavia II FL

Erg gaaf allemaal. Ik zal voor mijn PFL ook nieuwe logo's bestellen!
Ik begin vandaag in ieder geval met het verwijderen van de Octavia letters op de achterklep.

De Octavia letters zijn er inmiddels af.
Vanmiddag heb ik de beide logo's opgehaald bij de dealer.
Wellicht vanavond even tijd om deze logo's te vervangen

Oke, achterlogo was een fluitje van een cent, het logo voor was wat meer werk.
Bij het verwijderen van de palletjes achter het logo voor heb ik waarschijnlijk de grill ietsje naar buiten gedrukt.
Hier kwam ik pas achter na het plaatsen van het nieuwe logo. Het heeft wat ruimte boven.... :pieker:

Morgen maar even kijken hoe het zich houdt :nailbiting:

Hetzer

Forumguru
Hier ook het Citigo logo op de O-2 FL

IMG-20120625-00069.jpg

Harold

Lid
Ok, heb nog even zitten neuzen op forum van briskoda.net, maar dit zouden ze moeten zijn voor de OII pre-facelift:

By any chance, will this fit to an Octavia 2, 2008, pre-FL?

1ST 853 601A AUL - Front (CitiGo Front)
5J0 853 621 A AUL - Rear (New Fabia Rear)
601 151 ULM - Wheels (CitiGo centre caps)

Dat is zijn dus idd de nummers die hier in de openingspost staan:

http://www.skodaforum.nl/forum/i/instructie-vervangen-logos-octavia-ii-fl.20148/

Ik las op het Engelse forum dat men in het begin de verkeerde logo's bestelde voor de achterkant, de juiste zijn 80 mm, maar er zijn er dus ook van 90 mm

Rob

Forumguru
Achter.jpg sleutel.jpg voor.jpg
Jep, ik ga ook overstag! De artikelnrs. uit post #44 van @ertromp aan de dealer doorgegeven en nu even afwachten :koffie:

Wij wachten ook af, laat maar weten hoe het afloopt ;)

We wachten op de foto's! :jaja:

Voor mekaar! Ben er onwijs blij mee. Naafdoppen zijn ook gedaan maar vergat ik gewoon een foto van te maken:pardon: Sleutellogo blijkt een stuk kleiner dan het origineel. Misschien dat ik daar nog een alternatief voor zoek.

Heeft iemand nog tips voor bijvoorbeeld een sticker over het stuurlogo?

Laatst bewerkt:

Harold

Lid
Heeft iemand nog tips voor bijvoorbeeld een sticker over het stuurlogo?

Kun je wel vinden op marktplaats (Jos), zowel naafdop stickers, maar je kunt ook de afmeting doorgeven van je stuur logo. Zit op +/- 5 euro

• Leuk
Waarderingen: Rob
Bovenaan Onderaan