Nieuwe navigatiesysteem Columbus gestolen

MartijnW

Actief lid
Zojuist te horen gekregen dat de levering van onze nieuwe Octavia's vertraagd is, omdat uit alle Octavia's die klaar stonden de navigatiesystemen verdwenen zijn.

Ik had een beetje de hoop dat dit met het nieuwe systeem verleden tijd was, maar niet dus.

Pendragon

Donateur
Ja, helaas lopen ze altijd achter de feiten aan. Wel gek dat het bij een dealer is, want die hebben meestal toch wel hoge hekken en camera's/alarm etc. Schurken zijn het!

Rick

Senior Member
Poeh slecht nieuws voor mij als in de randstad wonende toekomstige octavia rijder. Zelfde gezeik ook al gehad bij mij A3.

Kan die Navilock ook al op de nieuwe Octavia?

rtwee

Senior Member
Was toch 1 vd redenen waarom het Columbus scherm nu gescheiden is van de 'slimmigheid' en SD/CD. Aantal diefstallen verlagen.....

EdK

Forumguru
Tsja meerdere wagens bij elkaar op een industrie terrein scheelt toch een boel lopen voor die persoon van het Gilde der onteigenaars van spullen van derde.

Rick

Senior Member
Een schrale troost is voorlopig dat dat Volkswagen topic ook het enige bekende geval is (op de internets iig) die ik kan vinden die betrekking heeft op de nieuwe generatie Columbus/Discovery Pro navigatiesystemen. Wie weet probeert dit volk weer de carrousel van diefstal --> aanbod 2e hands --> vraag tweedehands --> nog meer diefstal op gang te brengen,net als bij de oude generatie Columbus/RNS510. Hopelijk slagen ze hier niet in, maar heel veel vertrouwen heb ik er niet in.

Pollewop

Forumguru
Door het hoge inbraakrisico bij een Columbus heb ik bewust voor een Amundsen gekozen.
Ik heb geen zin meer om iedere keer een TomTom in m'n auto te frommelen.

Hopelijk is de Amundsen minder interessant voor het "Gilde"...:dankje:

• Leuk
Waarderingen: svdm

Blackokkie2

Forumguru
Probleem is op te lossen door VAG, gewoon in alle auto's hetzelfde systeem zetten, zit er ook niemand zonder en zoekt dus niemand naar een goedkope manier om eraan te komen.

MaRco2

Forumguru
Oei... vandaar dat de verzekering op basis van het 'soort auto' de premie wilde verhogen ipv verlagen t.o.v. wat ik had (hoger verzekerd bedrag, veel hoger gewicht).

Bovenaan Onderaan