Nieuwe navigatiesysteem Columbus gestolen

Dennis78

Forumguru
Maar OT: Erg vervelend. Vind het zowiezo vervelend als er mensen met hun tengels aan je spullen zitten. Zelf gelukkig geen navigatie, gebruik mijn I-phone met Navigon wel. 90% wat ik rij zijn dezelfde routes en voor het buitenland zijn waanzinnig mooie boeken te krijgen :jaja:

Rick

Senior Member
Volgens mij is het nog niet nodig je net zoveel zorgen te maken als bij de oude systemen: het blijft een systeem met gescheiden delen waardoor het langer duurt voordat het systeem er compleet uit is de oude systemen waren echt in 30sec eruit met 4 schroefjes. daarnaast hoop ik dat VAG toch iets beter heeft nagedacht over de uitwisselbaarheid van systemen tussen de merken onderling. Volgens mij zit er ook onderscheid in hardware.

De tijd zal het leren.

Noord26

Forumguru
Waarom zou VAG zich er druk om maken? Die kunnen alleen meer systemen leveren, want het is toch gedekt door de verzekeraars.

Blacky

Forumguru
Bij mij op het werk merken we heel goed dat er weer bendes bezig zijn met stelen en roven.Vooral koplampen moeten ze hebben.Die gaan zo de grens over (heb ik me laten vertellen)
Wat dat betreft ben ik blij dat ik een klein, ongewild autootje heb...

Of juist niet....:arghh:

Antera

Donateur
Zijn er al meer gestolen dan jij denkt. Golf 7 was al heel snel doelwit dus ook het nieuwe systeem is niet diefstal vrij. Duurd iets langer maar nog alles redelijk makkelijk zonder schade te demonteren

Zojuist te horen gekregen dat de levering van onze nieuwe Octavia's vertraagd is, omdat uit alle Octavia's die klaar stonden de navigatiesystemen verdwenen zijn.

Ik had een beetje de hoop dat dit met het nieuwe systeem verleden tijd was, maar niet dus.

Bovenaan Onderaan