Nieuwe navigatiesysteem Columbus gestolen

Blackokkie2

Forumguru
Ik heb geen trekhaak..........................................................................................................................................................................maar ja, ook geen schoonmoeder.

Herman Janssens

Senior Member
Het probleem was makkelijk op te lossen door een deksel over de plaats van de navigatie te laten schuiven met eventueel een Skoda-logo op, en dat ongeacht of er een systeem aanwezig is of niet. Men zou dat er zelfs automatisch kunnen laten overschuiven op het moment dat men de motor stilzet..

ertromp

Forumguru
Het probleem was makkelijk op te lossen door een deksel over de plaats van de navigatie te laten schuiven met eventueel een Skoda-logo op, en dat ongeacht of er een systeem aanwezig is of niet. Men zou dat er zelfs automatisch kunnen laten overschuiven op het moment dat men de motor stilzet..
Maar hoe ga je dat doen met twee van die delen? Ik ben benieuwd wanner er idd beschermingsplaten of wat dan ook over de Columbussen heen komen

ZeroNRG

Senior Member
Gezien de moeite die gedaan is om voor de RNS510/Columbus een afdek plaat te krijgen verwacht ik dat het nog wel even zal duren voordat er een soort gelijke oplossing beschikbaar komt.

Dit moet dan meer vanuit de community komen en vervolgens is PON niet een van de snelst reagerende organisaties wat betreft bepaalde zaken. (zie ook mijn Navilock avonturen)

Gieliovd

Forumguru
Zo dan, dan ben je wel achterlijk. Sloop je de boel...

Nou, je bent ervoor verzekerd verder, ik ga echt niet zo'n kap ervoor monteren. Ik stap uit en gooi het slot erop. In de stad wil ik het kastje nog wel eens open zetten zo van "er ligt niks"....

lovely305

Forumguru
Bij mij op het werk merken we heel goed dat er weer bendes bezig zijn met stelen en roven.Vooral koplampen moeten ze hebben.Die gaan zo de grens over (heb ik me laten vertellen)
Wat dat betreft ben ik blij dat ik een klein, ongewild autootje heb...

• Leuk
Waarderingen: CDK

Francois77

Actief lid
Gezien de moeite die gedaan is om voor de RNS510/Columbus een afdek plaat te krijgen verwacht ik dat het nog wel even zal duren voordat er een soort gelijke oplossing beschikbaar komt.

Dit moet dan meer vanuit de community komen en vervolgens is PON niet een van de snelst reagerende organisaties wat betreft bepaalde zaken. (zie ook mijn Navilock avonturen)

Dit zal Pon een absolute zorg zijn dat deze systemen ontvreemd worden. Het ontvreemden van deze systemen levert juist geld op, want het meerendeel leasend is en daar moet dan weer een zelfde systeem in komen van de LM.

Hier verdiend men dus het geld want ze mogen in de aftersales een nieuw systeem leveren. Niet alleen Pon, maar ook de dealer heeft er werk aan. Kassa!!!

Het toepassen van een Navilock zal dus vanuit de verzekeringsmaatschappijnen en LM's geïnitieerd moeten worden.

Ik ben blij dat deze topic er is, want ik heb mijn LM al gevraagd om zo'n lock toe te passen waarop hun reactie was "dit is een gescheiden systeem. Ze hebben niets aan enkel een scherm". Met alle info hierboven ga ik ze maandag toch informeren dat het dievengilde niet van gisteren is.

Ze hadden beter het systeem kunnen wegwerken zoals bij Audi en Volvo is gedaan. Volledig geïntegreerd in het dashboard

Ik zet dus voorlopig nog braaf dagelijks mijn Navilock over de set in mijn Passat.

VWim

Forumguru
Dit zal Pon een absolute zorg zijn dat deze systemen ontvreemd worden. Het ontvreemden van deze systemen levert juist geld op, want het meerendeel leasend is en daar moet dan weer een zelfde systeem in komen van de LM.

Hier verdiend men dus het geld want ze mogen in de aftersales een nieuw systeem leveren. Niet alleen Pon, maar ook de dealer heeft er werk aan. Kassa!!!

Het toepassen van een Navilock zal dus vanuit de verzekeringsmaatschappijnen en LM's geïnitieerd moeten worden.

Ik ben blij dat deze topic er is, want ik heb mijn LM al gevraagd om zo'n lock toe te passen waarop hun reactie was "dit is een gescheiden systeem. Ze hebben niets aan enkel een scherm". Met alle info hierboven ga ik ze maandag toch informeren dat het dievengilde niet van gisteren is.

Ze hadden beter het systeem kunnen wegwerken zoals bij Audi en Volvo is gedaan. Volledig geïntegreerd in het dashboard

Ik zet dus voorlopig nog braaf dagelijks mijn Navilock over de set in mijn Passat.
Leasemaatschappij moet je niet wijzer maken dan dat ze zijn. Zitten wij straks weer met zo'n scherm opgescheept...

Het is overigens nog niet beschikbaar en daar ben ik vooralsnog heel blij mee. Lijkt me echt een verschrikking om iedere keer zo'n kluisdeur te moeten monteren!

Herman Janssens

Senior Member
Navilock geeft juist te kennen dat er iets waardevols achter zit. Als iedere auto met eenzelfde 'bescherming' zou uitgerust zijn, ongeacht welk systeem er achter zit of ook wanneer er geen systeem is, dan had het gild er het raden naar. Hoe dom is men eigenlijk bij VAG?

s-line

Forumguru
Nogmaals als er op uit zijn krijgen ze het toch wel en als het inderdaad niet lukt dan slopen ze de boel wel, dit zie dagelijks op mijn werk. En ach,het is weer goed voor de economie! En jij krijgt toch weer alles nieuw van de verzekering.

s-line

Forumguru
Gewoon weer ouderwets borden lezen wordt het ook weer een stuk veiliger op de weg, in plaats van die mensen die beginnen te twijfelen van ik moet er hier toch af?, maar de navigatie zegt van niet!:pieker:

Laatst bewerkt:

Dennis78

Forumguru
De oplossing: :D navigatie 2014 ....

gratiswegenkaartcuracao.jpg

Bovenaan Onderaan