Skoda liefhebber 1
Forumguru
@Blackokkie2 , zou best kunnen, maar uiteindelijk transformeren ze Altijd naar.....
Oppassen dat ze je hond niet mee nemen
Maar hoe ga je dat doen met twee van die delen? Ik ben benieuwd wanner er idd beschermingsplaten of wat dan ook over de Columbussen heen komenHet probleem was makkelijk op te lossen door een deksel over de plaats van de navigatie te laten schuiven met eventueel een Skoda-logo op, en dat ongeacht of er een systeem aanwezig is of niet. Men zou dat er zelfs automatisch kunnen laten overschuiven op het moment dat men de motor stilzet..
Gezien de moeite die gedaan is om voor de RNS510/Columbus een afdek plaat te krijgen verwacht ik dat het nog wel even zal duren voordat er een soort gelijke oplossing beschikbaar komt.
Dit moet dan meer vanuit de community komen en vervolgens is PON niet een van de snelst reagerende organisaties wat betreft bepaalde zaken. (zie ook mijn Navilock avonturen)
Leasemaatschappij moet je niet wijzer maken dan dat ze zijn. Zitten wij straks weer met zo'n scherm opgescheept...Dit zal Pon een absolute zorg zijn dat deze systemen ontvreemd worden. Het ontvreemden van deze systemen levert juist geld op, want het meerendeel leasend is en daar moet dan weer een zelfde systeem in komen van de LM.
Hier verdiend men dus het geld want ze mogen in de aftersales een nieuw systeem leveren. Niet alleen Pon, maar ook de dealer heeft er werk aan. Kassa!!!
Het toepassen van een Navilock zal dus vanuit de verzekeringsmaatschappijnen en LM's geïnitieerd moeten worden.
Ik ben blij dat deze topic er is, want ik heb mijn LM al gevraagd om zo'n lock toe te passen waarop hun reactie was "dit is een gescheiden systeem. Ze hebben niets aan enkel een scherm". Met alle info hierboven ga ik ze maandag toch informeren dat het dievengilde niet van gisteren is.
Ze hadden beter het systeem kunnen wegwerken zoals bij Audi en Volvo is gedaan. Volledig geïntegreerd in het dashboard
Ik zet dus voorlopig nog braaf dagelijks mijn Navilock over de set in mijn Passat.