Nieuwe Octavia III Business prijslijst met Front Assist standaard opgenomen

Canon-Eye

Forumguru
Niet geheel waar. Ik kom mede door het leer boven mijn leasebudget uit. Kortom ik kan het alsnog dokken... Het is alleen minder dan wat ik in de bijtelling zou betalen...
Maar als je betaalt in de vorm van een bijdrage aan je werkgever, komt die weer in mindering op het bij te tellen bedrag. Scheelt alweer bijna (of ruim) de helft...

CoesDoes

Forumguru
wat is er dan in jouw ogen interessanter aan? Enkel FA erbij en het leer op de stoelen eraf...
Precies, en dat voor hetzelfde geld, terwijl FA een beduidend duurdere optie is en het leer aan de achterzijde alsnog voor slechts €50 bij te bestellen is.

Olavio

Senior Member
Tja, more value for money
Hè, nou moet ik het adaptive cruise control weer los er bij bestellen. Het zat toch standaard bij de 1.8 EBL? Maar weer contact opnemen met LP. Ik hoop niet dat ze maar blijven veranderen, straks krijg ik een heel andere auto dan ik wil/ besteld heb.

(Sorry Flem_nl voor het lenen van je tekst, maar anders kon ik niet reageren via de ipad)

D_R1978

Senior Member
Bij mijn weten is acc altijd een optie geweest, waar heb jij gezien dat dit standaard zou zijn op de 1.8 ebl?

CoesDoes

Forumguru
Adaptive Cruise Assistant was eerst geen optie, daarna alleen een optie icm Front Assistant (behalve voor de 1.2TSI en de 1.6TDI) en is nu los te bestellen voor de E(BL) voor de overige uitvoeringen is het nog stads icm FA (nog steeds niet voor de 1.2TSI en de 1.6TDI)

Maik

Actief lid
Is die Front Assist nog wel standaard op de Elegance Businessline of moet die nu weer los besteld worden?

Maik

Actief lid
Tsja. Sorry Corne, moet nog even wakker worden ;)

Maar mijn verwarring kwam door de nieuwe prijslijst...

CDK

Forumguru
tsjaa mijn wekker stond op 4.30..... vandaar dat ik al wel wakker was ;) geen probleem hoor!

CoesDoes

Forumguru
Zie ook in de lijst:
Bagage pakket (alleen voor Combi)(let op: dubbelzijdige mat in kofferbak komt te vervallen)
Net nog contact met de dealer hierover gehad, heb al zo ongeveer sinds bestellen de vraag uitstaan hoe ze de omkeerbare mat gaan combineren met de variabele vloer, de dealer had nog niks van de importeur gehoord terwijl hij die vraag daar toch echt al een paar maanden uit heeft staan...
Nu gaat hij kijken wat ze daar in mijn geval mee gaan doen, ik vind namelijk dat ik wel recht heb op een omkeerbare mat. (en dan bedoel ik niet de mat bij mijn voordeur ;))

Flem_nl

Forumguru
Net nog contact met de dealer hierover gehad, heb al zo ongeveer sinds bestellen de vraag uitstaan hoe ze de omkeerbare mat gaan combineren met de variabele vloer, de dealer had nog niks van de importeur gehoord terwijl hij die vraag daar toch echt al een paar maanden uit heeft staan...
Nu gaat hij kijken wat ze daar in mijn geval mee gaan doen, ik vind namelijk dat ik wel recht heb op een omkeerbare mat. (en dan bedoel ik niet de mat bij mijn voordeur ;))
Zal zich wel beroepen op de opmerking in de prijslijst en jammer maar helaas roepen...

Bovenaan Onderaan