Nieuwe OIII combi: must have opties?

Miez1

Forumguru
Kessy werkt top en feilloos en is prima in te stellen voor wat betreft het veilig openen van deuren of kofferbak. Ik wacht met smart op de 'tweak' dat hij vergrendeld wanneer je bij de auto wegloopt (als vanzelf). Maar, ik blijf bij mijn Xenon pitten, die moeten er op, kessy maakt het gebruik van de auto zeker comfortabeler.

Alles gute !

Testedoene

Forumguru
Ik heb zelf een O3 en zou volgende opties zeker opnieuw aankruisen:
-achteruitrijcamera
-zetelverwarming
-getinte ruiten

Verder kreeg ik eens een vervangwagen mee (Golf VII Variant) en daar zat de Adaptieve cruise control op. Wat een zalige optie is dat zeg!

Bij mijn volgende Skoda neem ik deze optie er 200% zeker bij!

100pk

Lid
Update: na een zoektocht langs enkele jong gebruikte Octavia's hebben we de knoop doorgehakt. Het is een nieuwe -uit voorraad- gekochte Octavia Combi Ambition Businessline geworden met Plus pakket.
Hierin ‘ontbreekt’ helaas de Xenon verlichting, maar ‘you can't have it all’. Voor de rest: wat een fijne wagen!

100pk

Lid
De 1.2; proefrit gemaakt in een nieuwe 1.2 en een 1.4 met 42.000km op de teller. De laatste 'voelde' wat losser met schakelen en was wel wat gretiger. Maar in combinatie met diverse reviews van oa dit forum was mijn conclusie dat de 1.2 het prima doet!

Testedoene

Forumguru
Groot gelijk! Het is een heel fijn motortje. Ik heb met de 1.2 en de 1.4 proefgereden en voelde geen groot genoeg verschil om 2500 euro te kunnen verantwoorden!
Indien nodig kan je nog altijd naar de sportschool...

Rapid

Actief lid
Update: na een zoektocht langs enkele jong gebruikte Octavia's hebben we de knoop doorgehakt. Het is een nieuwe -uit voorraad- gekochte Octavia Combi Ambition Businessline geworden met Plus pakket.
Hierin ‘ontbreekt’ helaas de Xenon verlichting, maar ‘you can't have it all’. Voor de rest: wat een fijne wagen!

Geheel mee eens! Vind hem ook top.

Frank

Bovenaan Onderaan